تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817126371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور بانوان در مسابقات قرآن زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز فرزانه عنوان کرد:
حضور بانوان در مسابقات قرآن زمینه اشاعه فرهنگ قرآنی است
28/06/1393 15:49



به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه سی و ششمین دوره از مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل خواهران در مقطع شکوفه ها به میزبانی استان البرز ظهر امروز در مجتمع دشت بهشت محمد شهر کرج برگزار شد. معصومه فرزانه، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از مسابقات مانند دیگر سنوات گذشته از شکوفای و بالندگی خاصی برخوردار بود، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که در مقطع شکوفه ها یعنی زیر گروه سنی 16 سال برگزار شد جای بسیاری از قرآن پژوهان خالی بود. این مسئول در ادامه تاکید کرد: برگزاری چنین مسابقاتی زنان جامعه اسلامی را در امر یادگیری مفاهیم و حفظ قرآن کریم پیشتاز می کند. فرزانه با اشاره به تاثیر خانواده بر قرآن آموزی فرزندان، خاطرنشان کرد: خانواده ها با برنامه ریزی مناسب باید زمینه ایجاد علاقه فرزندان را به آموزش قرآن فراهم کنند. مسئولان فرهنگی سازمان اوقاف برای تقویت بنیه قرآنی فرزندان این مرز و بوم تلاش های بی وقفه ای دارند وی در رابطه با قضاوت داوران این دوره از مسابقات گفت: داوران در این دوره از مسابقات با آرامش و به دور از هر گونه مشکلی به داوری پرداختند و هیچ گونه اعتراضی نیز به وجود نیامد. مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از حضور شرکت کننده 7 ساله در این دوره از مسابقات به عنوان پدیده یاد کرد و افزود: خانم حنانه خلفی 7 ساله از تهران حافظ 20 جزء از قرآن کریم در این دوره از مسابقات به خوبی درخشید به طوری که در مراسم اختتامیه پاسخگویی بسیاری از حاضران بود.

فرزانه با تشکر از مسئولان مرکز قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اذعان داشت: برای ارتقاء بنیه قرآنی فرزندان این سرزمین تلاش های شبانه روزی انجام می شود. وی بخش عظیمی از فرهنگ سازی در جامعه را وظیفه بانوان دانست و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در تلاش است تا با فراهم کردن شرایط لازم و مناسب برای حضور بانوان در این مسابقات زمینه اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه را به وجود آورد. این مسئول در ادامه با اعلام اینکه کشور ایران تنها کشوری است که با حفظ موازین شرعی و اسلامی اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی بانوان می کند، تصریح کرد: همه مراحل این دوره از مسابقات توسط خود بانوان اجرا شد و سالن ها طوری تعبیه شده بود که صدا به بیرون درز پیدا نمی کرد و خانواده ها با رغبت بیشتری برای حضور تمایل نشان می دهند. فرزندان ایران اسلامی با حضور در محافل قرآنی برای حضور مثبت در جامعه آماده می شوند فرزانه با اشاره به اینکه مبنای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) قرآن بوده است، بیان کرد: قرآن پژوهی و قرآن آموزی به ویژه در میان نسل جوان از نظر مقام معظم رهبری نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. این مسئول با بیان اینکه در امام زادگان سراسر کشور فضای یادگیری و انس با قرآن وجود دارد، افزود: همه هم وطنان در گوشه گوشه کشور می توانند با حضور در امام زادگان از کلاس های مختلف حفظ و قرائت قرآن کریم بهره مند شوند.

مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تاکید کرد: کسانی که به هر علتی نمی توانند به صورت حضوری در این کلاس ها شرکت کنند می توانند در فضای مجازی از چنین خدماتی بهره بگیرند. فرزانه در ادامه به خانواده ها توصیه کرد که فرزندان خود را با حضور در محافل انس با قرآن بیش از پیش برای حضور مثبت و پرفایده در جامعه اسلامی آماده کنند. این مسئول در پایان با اشاره به میزبانی استان البرز در این دوره از مسابقات گفت: با توجه به ارزیابی های مرکز قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، استان البرز رتبه خوبی را برای برگزاری این دوره از مسابقات از آن خود کرد و اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز در برگزاری هر چه باشکوه این دوره از مسابقات تلاش های ارزنده ای داشتند و این مسابقات در فضایی آرام و با نشاط برگزار شد.
 






۱۳۹۳/۶/۲۸ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن