تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805479227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گور جمعی داعشی ها/انبار بمب های۳۰۰کیلویی داعش/بلندترین برج جوبردر تسلط ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: گور جمعی داعشی ها/انبار بمب های۳۰۰کیلویی داعش/بلندترین برج جوبردر تسلط ارتش


یکی از یگان های مهندسی ارتش سوریه با همکاری اهالی حمص قدیم یک انبار بزرگ سلاح را در این منطقه کشف کرد. در این انبار بمب هایی به وزن ۳۰۰ کیلوگرم وجود دارد. ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی، مقادیرزیادی هم سلاح و گورهای دسته جمعی در حسکه کشف کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از تلویزیون سوریه، یکی از یگان های مهندسی ارتش سوریه با همکاری اهالی حمص قدیم، یک انبار بزرگ سلاح را در این منطقه کشف کرد.
دانلود   در این انبار، بمب هایی به وزن 300 کیلوگرم وجود دارد. موشک های 107 نیز در این انبار نگهداری می شده است. 15 خمپاره 120 نیز در این انبار وجود دارد. 25 گلوله 82 به اضافه دو گلوله توپ در بین سلاح ها وجود دارد. بمب هایی در اندازه ها و مقیاس های مختلف که در داخل آنها ماده سیفور وجود دارد نیز، در این انبار است.   ناکامی تروریست ها در حمله به  جنوب حلب برابر این گزارش به نقل از المیادین، نیروهای ارتش سوریه تلاش گروه های تروریستی را برای حمله به شهر السفیره در جنوب شرق حلب، ناکام گذاشتند. صد هزار تن در شهر السفیره سوریه زندگی می کنند و گروه های مسلح برای کنترل این شهر که دروازه شرقی حلب توصیف می شود، تلاش می کنند. ارتش سوریه نیروها و تجهیزات زیادی را در منطقه السفیره برای زیر نظر گرفتن تحرکات گروه های مسلح مستقر کرده است. نیروهای ارتش سوریه حدود یک سال پیش شهر السفیره را از گروه های مسلح پس گرفتند. داعش تلاش فراوانی برای کنترل جاده اصلی شمال سوریه به مرکز این کشور در منطقه السفیره انجام داده که تا کنون در رسیدن به هدف خود ناکام مانده است.
داعشی ها در سوریه
  کشف انبار سلاح و گورهای دسته جمعی درسوریه
ارتش سوریه در ادامه عملیات پاکسازی محله غویران در شهر الحسکه، بعد از فرار افراد مسلح از این منطقه، مقادیر زیادی سلاح و گورهای دسته جمعی کشف و دهها بمب  را در این منطقه خنثی کردند.
به گزارش العالم، یکی از فرماندهان نظامی میدانی ارتش سوریه گفت: سلاح های کشف شده، شامل گلوله های خمپاره و راکت های دست ساز است.
وی خاطرنشان کرد، واحد مهندسی ارتش سوریه نیز در حال خنثی سازی خیابان های اصلی و فرعی این محله از بمب های کارگذاشته شده عناصر مسلح است.
این فرمانده همچنین از کشف گورهای دسته جمعی و مراکز طبی صحرایی تروریست ها که در این مراکز داروهای ساخت ترکیه وجود دارد، در این محله خبر داد و درعین حال گفت: اجساد شماری از افراد مسلح نیز همچنان در زیر آوار قرار دارد و بازگشت مردم منوط به پاکسازی کامل محله است که انتظار می رود طی دو روز آینده به اتمام برسد.
فرمانده نظامی استان الحسکه با بازدید از ورودی شمالی این محله گفت، عملیات بعدی ارتش علیه گرو های تروریستی به سمت ریف الحسکه خواهد بود.
داعشی ها در سوریه
برابر این گزارش به نقل از تلویزیون سوریه، منطقه غویران تنها منطقه ای در شهر الحسکه بود که تروریست ها با مستقر شدن در آن، اقدام به ربودن، کشتن و ارعاب شهروندان می کردند.   این گزارش به نقل ازفارس ازدمشق، می افزاید:عملیات‌های ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی دمشق همچنان ادامه دارد و یگان‌های ارتش سوریه موفق شدند، دقیق‌ترین عملیات میدانی خود را در شهر «دوما» از توابع ریف دمشق اجرا کنند. همچنین خبرگزاری فرانسه از پرواز یک هواپیمای بدون سر نشین بر فراز مواضع داعش در شهر حلب سوریه خبر داد.
داعشی ها در سوریه
  بلندترین برج منطقه جوبردر تسلط ارتش بر اساس این گزارش به نقل از شبکه العالم، در تازه ترین تحولات میدانی در سوریه نیروهای ارتش چند ساختمان مسکونی در منطقه جوبر در نزدیکی دمشق را به کنترل خود درآوردند. همچنین برج راهبردی فنیا که گروه های مسلح از آن برای هدف قرار دادن نظامیان استفاده می کردند، به کنترل ارتش سوریه درآمد. یگان‌های پیاده نظام ارتش سوریه موفق شدند، کنترل برج استراتژیک «المعلمین»، به عنوان بلندترین برج منطقه «جوبر» در دمشق را در دست بگیرند. یگان های ارتش سوریه با اجرای عملیاتی موفق بر ضد تروریست ها در منطقه جوبر ، تعدادی بمب را خنثی و تعدادی تونل را نابود کردند و تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند. نیروهای ارتش پس از درگیری های شدید با گروه های مسلح مختلف به ویژه جیش الاسلام و جبهه النصره در ریف دمشق، شمار زیادی از عناصر مسلح را به هلاکت رساندند. عملیات ارتش سوریه در دیگر مناطق غوطه شرقی نیز ادامه یافت و مواضع گروه های مسلح در عین ترما هدف حملات ارتش سوریه قرار گرفت. ارتش سوریه با پیشروی از سوی محور الکباس به سمت الدخانیه، برخی مواضع عناصر تروریستی را از کنترل آنها خارج کردند. رژیم صهیونیستی مرز خود را امن بداند  یکی از فرماندهان گروهک تروریستی «ارتش آزاد» در سوریه در گفتگو با یک روزنامه صهیونیستی تاکید کرد، هیچ نگرانی از بابت مخالفان سوری مستقر در مرز این کشور برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد و آنان مرز خود را امن بداند.
   

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن