تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798397699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیگر به حریفان خود به راحتی امتیاز نمی دهیم/ تراکتور سازی تبریز مدعی قهرمانی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان کیانی:
دیگر به حریفان خود به راحتی امتیاز نمی دهیم/ تراکتور سازی تبریز مدعی قهرمانی است
اهواز ـ خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: تیم ما همچنان یکی از مدعیان اصلی است و سعی می کنیم دیگر به حریفان خود به راحتی امتیاز ندهیم.



مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر  اظهار کرد: تیم ما در این بازی موقعیت های خوبی داشت و می توانستیم با استفاده از این فرصت ها به سه امتیاز دست یابیم ولی شرایط آب و هوایی بر کیفیت بازی تأثیر گذاشته بود. همچنین با وجود اینکه در خارج از خانه بازی می کردیم اما همچنان تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز برتری در این بازی انجام دادیم.

وی افزود: تیم حریف درخانه خود بازی می کرد و برای کسب سه امتیاز بازی انگیزه بالایی داشت ولی تیم ما نیز توانست به خوبی بازی را کنترل کرد. در تمامی بازی های پیش رو به روند بازی های خوب خود ادامه می دهیم و در تمام بازی ها نه تنها به تساوی رضایت نمی دهیم بلکه برای کسب سه امتیاز برتری بسیار می جنگیم. اصلا دوست نداریم در جدول رده بندی دارای جایگاه پایینی باشیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: تیم ما همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ است. ما سعی می کنیم دیگر به حریفان خود به راحتی امتیاز ندهیم تا در ادامه نیز بتوانیم جایگاه خود را حفظ کنیم. در بازی های پیش رو نیز از کسب امتیازات به گونه ای استفاده می کنیم که جایگاه فعلی خود را از دست ندهیم.

کیانی در پایان گفت: هدف ما در تمام بازی ها این است که به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کنیم و برای این هدف نیز دست از هیچ تلاشی برنمی داریم.

آب و هوای اهواز فشار زیادی به ما وارد کرد

شاهین ثاقبی دیگر بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با بازی تیمش برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد : تیم ما بازی خوبی ارائه داد ولی شرایط آب و هوایی اهواز فشار زیادی روی بازیکنان ما وارد کرد و نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم. واقعا بازی در این شرایط آب و هوایی بسیار سخت و دشوار بوده به ویژه بازیکنانی که متعلق به استان های سردسیر هستند بیشتر آسیب می بینند.

وی افزود: تیم ما در این بازی موقعیت های خوبی را به دست آورد و می توانستیم از گل زده خود دفاع کنیم ولی تیم حریف در خانه خود بازی می کرد و به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی بود. بازی در خارج از خانه شرایط را برای ما سخت تر کرده بود اما در نهایت بازیکنان ما بدون در نظر گرفتن بازی در خارج از خانه تنوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: با وجود این که می توانستیم در این بازی پیروز باشیم ولی گرفتن یک امتیاز هم در شرایطی که خارج از خانه و در آب و هوای نامناسب بازی می کردیم باز هم برای ما خوشایند بود. ما همچنان در بازی های آینده خود به تلاش هایمان ادامه می دهیم و هرگز به باخت یا نتیجه تساوی در بازی ها رضایت نمی دهیم. برای کسب عنوان قهرمانی تنها به کسب سه امتیاز بازی ها اکتفا کرده و برای رسیدن به آن بسیار تلاش می کنیم.

ثاقبی بیان کرد: تیم ما همچنان یکی از مدعیان است و می توانیم تا پایان فصل امتیازات لازم را برای کسب جایگاهی در بالای جدول به دست آوریم. در بازی های آینده با تمرینات مداوم و با قدرت بیشتری حاضر می شویم تا جایگاه فعلی خود را در جدول رده بندی حفظ کنیم.

مقابل تراکتورسازی تبریز مستحق پیروزی بودیم

روح اله سیف الهی بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در ارتباط با بازی تیمش برابر تراکتور سازی تبریز عنوان کرد: تیم ما در این بازی کاملا برتر از حریف بود و موقعیت های خوبی را نیز به دست آوردیم ولی قدر این فرصت ها را ندانستیم. بازیکنان ما باید به این مسئله توجه داشته باشند که بیشتر از ساختن موقعیت های گلزنی باید برای تبدیل این موقعیت های ایجاد شده به گل تلاش کنند.

وی افزود: پیش از این می گفتند که تیم تراکتور سازی بهترین خط دفاع لیگ را دارد ولی در این بازی تیم ما نشان داد که برابر هر حریفی می تواند قدرت نمایی کند. تیم ما در بازی شب گذشته بسیار خوب مقابل تراکتور سازی تبریز ظاهر شد و این نشان می دهد که استقلال خوزستان قدرت دستیابی به جایگاه بالاتر در جدول رده بندی را دارد. حضور هوادران همیشگی به بازیکنان ما روحیه مضاعفی برای بازی داد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: در نیمه دوم  به قصد گلزنی وارد میدان شدم و خوشحالم که خیلی زود خواسته من برآورده شد. امیدوارم در بازی های آینده نیز با گلزنی برای تیم خود بتوانم رضایت کادر فنی را جلب کرده و هواداران را نیز با کسب امتیاز برتری در بازی ها خوشحال کنم.

وی بیان کرد: تیم ما پس از زدن گل دوم نیز می توانست تعداد گل های خود را بالاتر ببرد ولی آنقدر فرصت های خود را از دست دادیم تا در دقایق آخر با بدشانسی غافلگیر شدیم. ما باید حواسمان جمع باشد تا در هیچ کدام از بازی ها اجازه غافلگیری را به تیم حریف ندهیم. در بازی مقابل تراکتور سازی تبریز شاید شانس با ما یار نبود اما باید در بازی های آینده تمام تلاش خود را بر تبدیل موقعیت ها به گلزنی متمرکز کنیم.

سیف الهی تصریح کرد: باتوجه به بازی قابل قبولی که ارائه دادیم در این بازی مستحق پیروزی بود ولی باز هم در دقایق پایانی سه امتیاز شیرین را از دست دادیم. یکی از دلایلی که باعث شیرین و جذاب شدن فوتبال می شود این است که تا آخرین لحظه غیر قابل پیش بینی است. به نظر من قابل پیش بینی نبودن فوتبال دلیل اصلی تعداد هواداران فراوان برای این بازی است.
 


۱۳۹۳/۶/۲۸ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن