تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکي: سپاهان مقابل صبا بدشانس بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرکي: سپاهان مقابل صبا بدشانس بود
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: بازي يک‌طرفه‌اي مقابل صبا انجام داديم و بدشانس بوديم.

حسین فرکی پس از تساوی یک بر یک سپاهان مقابل صبا، اظهار داشت: یک بازی یک بر یک دیگر برای سپاهان رقم خورد. منتها تفاوت این بازی در این بود که اول گل دریافت کردیم و پس از آن توانستیم به گل برسیم. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمام توان خود را در بازی گذاشتند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودم که صبا دفاعی بازی می‌کند و مراقب باشند اما متأسفانه بازیکنان ما غفلت کردند و گل خوردند. شاید در اعلام پنالتی‌ها اشتباهی صورت گرفته باشد که اگر اینگونه باشد سپاهان متضرر می‌شود البته به جامعه داوری احترام می‌‌گذاریم اما از آنها می‌خواهم که دقت بیشتری داشته باشند.

سرمربی سپاهان در خصوص وقت‌کشی بازیکنان صبا تأکید کرد: کادر فنی صبا بسیار خوب است و می‌دانم که چنین تفکراتی ندارد. این مسائل به برخی بازیکنان صبا مربوط بود. شاید به خاطر فشاری که در بازی وجود داشت این کار را انجام می‌دادند. ما بازی امروز را فراموش خواهیم کرد و به فکر دیدار مقابل تراکتورسازی هستیم. در این بازی بدشانس هم بودیم و در بازی یک‌طرفه می‌توانستیم 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

فرکی در مورد تساوی‌های مکرر سپاهان در اصفهان گفت: این موضوع را قبول دارم. ما باید روی بازی‌های خانگی حساب ویژه‌ای باز کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام که اگر تمام امتیازات خانگی و از هر دو بازی خارج از خانه 4 امتیاز کسب کنیم می‌توانیم در کورس قهرمانی بمانیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به حضور هواداران تصریح کرد: از هواداران تشکر می‌کنم و نکته‌ای که برای من جالب بود این بود که با وجود اینکه سپاهان عقب بود اما هواداران فقط تیم را تشویق می‌کردند.

وی در مورد علت عدم حضور محرم نویدکیا در لیست 18 نفره، یادآور شد: او از ناحیه پا دچار اسپاسم شده بود که دو جلسه هم تمرین کرد اما به این بازی نرسید.

فرکی در خصوص اینکه پریرا فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهد، تصریح کرد: صابون پریرا در فولاد به تنم خورده بود. او برخی از موقعیت‌ها را گل می‌کرد که هیچکس تصورش را نمی‌کرد اما برخی از توپ‌ها را هم از دست می‌داد که خیلی راحت می‌شد آنها را به گل تبدیل کرد. او بازیکن توانمندی است و ما روی او حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. امیدوارم که در ادامه بتواند موفق‌تر ظاهر شود و در امر گلزنی موفق باشد.

وی در مورد اینکه سپاهان گل‌های راحتی دریافت می‌کند، تصریح کرد: ما بهترین خط دفاعی را داریم اما تاکتیک گذشته‌ای که در زمان کرانچار وجود داشته حضور سه مدافع بوده که ما برای خروج از این مسئله نیاز به زمان داریم. عامل اصلی گل خوردن بازیکنان فشار و استرس روحی آنهاست که امیدوارم با برطرف شدن آن این مسئله بهبود یابد.

وی در خصوص بازی شجاع خلیل‌زاده، گفت: او عملکرد خوبی داشت و امیدوارم جایگاه خود را به دست آورد و نگاه‌ها را به خود جلب کند.


حسين فرکي (سرمربي)صباي قمفولادمبارکه سپاهانليگ برتر


1393/06/27 22:02  تعداد بازدید: 700





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن