تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی حماسه آزادسازی سوسنگرد و 495برنامه گلستان درهفته دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازسازی حماسه آزادسازی سوسنگرد و 495برنامه گلستان درهفته دفاع مقدس گرگان - ایرنا- معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اجرای 495برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان، از بازسازی حماسه آزادسازی سوسنگرد به این مناسبت خبر داد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ "عبدالله عین علی" در گفت وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: قبل از انقلاب آمریکا حضور زیادی در منطقه داشت که پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت گسترده مردم، منافع آنان در ایران و منطقه را به خطر انداخت و به همین دلیل تمام تلاش و توان خود را برای آسیب به نظام جمهوری اسلامی ایران بکار برد.
مسوول ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: از جمله تلاش های آمریکا در این راستا غائله گنبد، جنگ آمل، جنگ تحمیلی 8 ساله، جنگ نرم، جنگ سیاسی ازجمله فتنه 88، جنگ علمی در بحث انرژی صلح آمیز هسته ای بود که همه این توطئه ها با مدیریت و رهبری عالمانه امام خمینی(ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران خنثی شد.
"عین علی" در ادامه به بیان برنامه های هفته دفاع مقدس در استان گلستان پرداخت و گفت: از مهمترین این برنامه ها می توان به رژه نیروهای مسلح استان در 31 شهریور، اولین روز این هفته به میزبانی لشکر 30 پیاده گرگان، بازسازی حماسه سوسنگرد در قالب نمایش رزمی با احداث تونل های انفرادی و ایجاد ادوات نظامی به مدت یک هفته و پیاده روی همگانی در 14 شهرستان استان اشاره کرد.
معاون سپاه نینوا گلستان ادامه داد: افتتاح 70 پروژه عمرانی بسیج سازندگی، برگزاری 45 یادواره شهدا، 520 مورد دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهیدان، 12 محفل شعر و خاطره دفاع مقدس و گردهمایی نقش مهندسی در دفاع مقدس، از دیگر برنامه های این هفته است.
601


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن