تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805099743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: مدیر غیرمقیم بدرد حل مشکلات مردم نمی خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار قزوین: مدیر غیرمقیم بدرد حل مشکلات مردم نمی خورد قزوین-ایرنا- استاندار قزوین بر سکونت مدیران در محل خدمت خود تاکید کرد و گفت:مدیرغیرمقیم مدیری 50 درصدی است و بدرد حل مسایل و مشکلات مردم نمی خورد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، "مرتضی روزبه" روز پنجشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبیک،اقامت مدیران در محل خدمت را موضوعی ضروری و از شرایط انتصاب مدیران برشمرد و در این خصوص افزود: یکی نبودن محل خدمت و اقامت مدیران یک پدیده زشت است و برای استان مدیر متوسط اما مقیم از مدیر قوی اما غیرمقیم بهتر می باشد.
استاندار قزوین تاکید کرد: معاونت امور عمرانی استانداری باید مساله اقامت شهرداران در محل خدمت را ساماندهی کند و این خواسته ما از مدیران شهری،مدیران ادارات و دستگاه ها، فرمانداران و بخشداران است.
وی خاطرنشان کرد: شرط اول مدیریت در شهرستان،اقامت است و فرماندار باید این موضوع را به عنوان یک شرط اصلی در موافقت با انتصاب مدیران شهرستانی مطرح و لحاظ کند.
روزبه گفت:سکونت مدیر در محل خدمت، فضای کار و فعالیت را برای مدیر متفاوت خواهد کرد چون جنس کار مدیران به گونه ای است که 50 درصد وقت و زمان آنها در میان مردم سپری خواهد شد.
این مسوول در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: آنچه برای ما فوق العاده حایز اهمیت می باشد این است که به همه استان به یک چشم نگریسته شود و نگاه تبعیض آمیز به مناطق وجود نداشته باشد تا شاهد شکوفایی و توسعه تمامی مناطق باشیم.
وی ادامه داد:برگزاری نشست های مشترک با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران با همین نگاه و رویکرد برگزار می شود.
این مسوول در ادامه با تاکید بر تلاش برای توسعه هرچه بیشتر آبیک از سوی شهرداری این شهر، با بیان اینکه شهرهای نظرآباد و هشتگرد 30 سال پس از آبیک به شهر تبدیل شده اند اما از سطح توسعه یافتگی بالاتری نسبت به آبیک که در نزدیکی آنها واقع شده است، برخوردار شده اند، گفت: باید با با برگزاری نشست های مستمر با نخبگان و صاحبنظران منطقه راه های توسعه آبیک مورد بررسی قرار بگیرد.
استاندار قزوین با بیان اینکه شهر با همه مختصات و ویژگی های ممتازی که دارد نتوانسته است به موقعیت و جایگاه شایسته خود دست یابد، اظهارداشت:آبیک از امتیازات ویژه ای برخوردار است که از جمله آنها عبور راههای اصلی کشور، خط راه آهن، نزدیکی به تهران، نزدیکی به مرکز استان و شهرک های صنعتی است بنابراین شهرداری و شورای این شهر باید با راه اندازی دبیرخانه رشد و توسعه شهر، سلسله نشست هایی را تدارک ببینند و در آنها از نخبگان شهر برای برون رفت از شرایط فعلی همفکری وتبادل نظر کنند.
استاندار قزوین با تاکید بر اینکه کوچک کردن شهرداری موضوعی مثبت است که باید به طور واقع بینانه مورد توجه قرار بگیرد، در پایان افزود: جذب مشارکت مردم با ارایه خدمات محسوس و مشهود باید توسط شهرداری ها طراحی و به صورت پروژه ای اجرایی شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته، برنامه ها و اولویت ها و مسایل و مشکلات شهر آبیک توسط فرماندار،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبیک ارایه شد.
شهر آبیک به عنوان مرکز شهرستان آبیک دارای 15 هزار نفر جمعیت است و در شرق استان قزوین قرار دارد.
7392/ 614


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن