تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820003985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علوی،نجفی، فانی و میرزاده به کمیسیون آموزش می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: علوی،نجفی، فانی و میرزاده به کمیسیون آموزش می‌روند
روز سه‌شنبه محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش عملكرد و بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌رود.

به گزارش نامه نیوز،  کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری روز یكشنبه جهت بررسی برخی از تأیید صلاحیت‌ها با علوی وزیراطلاعات جلسه خواهد داشت.

انتخاب ناظرین شورای‌عالی آموزش و پرورش و دعوت از میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جهت بررسی موضوع كمیت و كیفیت پذیرش دانشجو در مقطع دكتری از دیگر برنامه‌های کمیسیون آموزش در هفته آینده خواهد بود.

اعضای کمیسیون آموزش همچنین هفته آینده لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس، مراكز آموزشی و مراكز پرورشی غیردولتی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

روز دوشنبه نیز جلسه كارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاهها،آموزشهای مهارتی و آموزش‌عالی و آموزش پزشكی این کمیسیون برگزار می‌شود.

کمیسیون آموزش همچنین هفته آینده بررسی طرح اصلاح تبصره(1) ماده(5) قانون حمایت از شركتها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوریها و اختراعات و بررسی لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را در دستور کار خود دارد.

روز سه‌شنبه نیز محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش عملكرد و بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید به کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌رود.

در ادامه همین روز فانی وزیر آموزش و پرورش جهت بررسی مشكلات و ارائه برنامه‌های سال تحصیلی جدید میهمان اعضای کمیسیون آموزش خواهد بود.

بررسی طرح اصلاح بند(3) قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تكمیلی و تخصصی اصلاحی مصوب1392 از دیگر برامه های کمیسیون آموزش در هفته آینده است.


منبع: ایلنا


۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن