تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر فوتسال؛ دبیری برای تصاحب صدرنشینی به مصاف ماهان می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر فوتسال؛ دبیری برای تصاحب صدرنشینی به مصاف ماهان می رود تبریز - ایرنا - تیم فوتسال دبیری تبریز در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران برای قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی به مصاف «ماهان تندیس قم» صدرنشین این رقابت ها می رود.


به گزارش ایرنا، رقابت های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال شنبه و یک شنبه هفته آینده با انجام هفت بازی در شهرهای مختلف پیگیری می شود. در حساس ترین بازی دو تیم دبیری و ماهان در تبریز رو در روی هم قرار می گیرند تا صدرنشین پایان هفته چهارم را از بین خود معرفی کنند.
دبیری که در سه بازی گذشته خود دو برد و یک تساوی در کارنامه دارد، برای رسیدن به صدر جدول راهی جز برتری و کسب سه امتیاز این بازی ندارد.
در مقابل تیم ماهان تندیس قم که در سه بازی قبلی خود امتیازهای کامل را گرفته در این بازی حتی در صورت تساوی نیز صدرنشین باقی می ماند.
شاگردان حسین شمس که عنوان قهرمانی دوره پیش لیگ برتر را در پرونده دارند، به نظر دراین بازی خانگی کاری سخت پیش رو داشته باشند و باید از هرنظر خود را برای بازی روز شنبه در سالن پورشریفی آماده کنند.
در این دیدار که از ساعت 18 آغاز می شود پژمان رضایی، ابراهیم مسیبی، کمال بایزیدی و فردین مبارکی تیم داوری را تشکیل می دهند و مصطفی حاج محمد ناظر تیم داوری است.
در دیگر بازی های روز اول هفته چهارم مقاومت البرز با گیتی پسند اصفهان در سالن انقلاب کرج مصاف می دهد و حفاری خوزستان با فرش آراء مشهد در سالن نفت اهواز دیدار خواهند کرد.
اما در بازی های روز یک شنبه پایاسازه تبریز که برد را در سه هفته گذشته تجربه نکرده است، مقابل تاسیسات دریایی تهران با سرمربیگری وحید شمسایی قرار می گیرد.
دو تیم که در جدول رده بندی در رده های دهم و یازدهم در همسایگی هم قرار دارند، در این دیدار برای پیشی گرفتن از هم مصاف خواهند داد.
داوران این دیدار را علیرضا رمضانی، کمال بایزیدی، فردین مبارکی و یوسف افضلی با نظارت مصطفی حاج محمد تشکیل می دهند.
این دیدار ساعت 18 در سالن شش هزار نفری پورشریفی انجام می شود.
در سایر بازی های این روز فردوسی مشهد با میثاق تهران درسالن کارگران مشهد، شهرداری ساوه با مس سونگون در سالن فجر ساوه و شهروند ساری با شهید منصوری قرچک در سالن سیدرسول حسینی ساری دیدار می کنند.
ماهان با 9 امتیاز، دبیری، گیتی پسند و مس سونگون با هفت امتیاز، فرش آرا و منصوری با چهار امتیاز، حفاری، فردوسی، میثاق و تاسیسات با سه امتیاز، پایاسازه با دو امتیاز، شهروند سازی و مقاومت البرز با یک و شهرداری ساوه بدون امتیاز در رده های اول تا چهاردهم قرار دارند.
7233/587**1379


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن