تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین سایت اهداف پروازی شرق کشور در بجنورد راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین سایت اهداف پروازی شرق کشور در بجنورد راه اندازی می شود بجنورد - ایرنا - رییس هیات تیراندازی خراسان شمالی اعلام کرد: نخستین سایت اهداف پروازی شرق کشور در بجنورد راه اندازی می شود.


"احمد عنابستانی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بخش مقدماتی این سایت در مجموعه ورزشی 19 مهر بجنورد فراهم شده که قابلیت به کارگیری همزمان 15 دستگاه را دارد و تاکنون تنها 5 دستگاه پرتاب بشقابک آن به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: عملیات تسطیح سایت، فضای ساختمانی و جایگاه تماشاگران آن آماده شده و برای تکمیل و رسانیدن آن به بهره برداری کامل، خرید فشنگ شکاری و بشقابک تنها 250 میلیون ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.
رییس هیات تیراندازی خراسان شمالی گفت: برای ساخت این سایت تاکنون 140 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و برای ایجاد هر دستگاه پرتابگر بشقابک در آن 25 میلیون ریال هزینه شده است.
به گفته وی اکنون تنها 10 سایت استاندارد برای تیراندازی به اهداف پروازی در سطح کشور وجود دارد که با بهره برداری از سایت تیراندازی خراسان شمالی، منطقه شرق کشور نیز به سایت اختصاصی این رشته مجهز می شود.
به گزارش ایرنا اکنون 250 تیرانداز در رشته ورزشی اهداف پروازی در خراسان شمالی فعالیت می کنند. ک/3
ا/626


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن