تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم فوتسال آفاق فیروزکوه نیازمند حمایت جدی مسوولان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تیم فوتسال آفاق فیروزکوه نیازمند حمایت جدی مسوولان است تهران بزرگ- ایرنا- رییس هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه از آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتسال آفاق این شهرستان خبر دادو گفت: این تیم نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان و بخش خصوصی است.


"حسن نام آور" روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارکرد: دور جدید تمرینات تیم فوتسال آفاق فیروزکوه که به عنوان یکی از نمایندگان استان تهران در رقابت های قهرمانی دسته دوم فوتسال کشور حضور دارد، از روز گذشته با حضور 16 بازیکن آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال آفاق هم اکنون با استفاده از هفتاد درصد از بازیکنان فصل قبل تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده است، افزود: سایربازیکنان به دلیل مصدومیت، مشکلات شخصی و خانوادگی یا مشکلات خدمت سربازی تیم را ترک کرده اند.
به گفته نام آور، کادر فنی این تیم از بازیکنان مستعد سایرشهرها و استان ها برای تکمیل شدن ترکیب تیم برای فصل جدید استفاده خواهند کرد.
وی با اشاره به کسب عنوان سومی این تیم در رقابت های فصل گذشته رقابت های قهرمانی فوتسال دسته دوم کشورکه تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات این تیم نداشتن حمایت کننده مالی (اسپانسر) است به طوری که بازیکنان و مربیان در مقطعی از فصل هزینه صرف ناهار و یا ایاب و ذهاب نداشتند.
رییس هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: هر یک از بازیکنان این تیم در فصل گذشته تنها مبلغ 500 هزار ریال دریافت کردند و تیم آفاق با هزینه 400 میلیون ریالی در مسابقات یکی از کم هزینه ترین تیم ها لقب گرفت.
وی با اشاره به حضور بازیکنانی همچون "عباس شجاع" دروازه بان تیم ملی فوتسال دانش آموزی در این تیم، بیان کرد: با توجه به پتانسیل و جوانان با انگیزه در صورت حمایت بخش خصوصی و جذب حامی مالی تیم آفاق به رقابت های قهرمانی فوتسال دسته یک کشوری صعود خواهد کرد.
نام آور ضمن ابراز امیدواری، گفت: "حمید رضا مشهدی عباسی" نماینده محترم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی می تواند با جذب حامی مالی برای تیم فوتسال آفاق فیروزکوه زمینه رشد و توسعه این شهرستان را بیش از گذشته فراهم کنند.
گزارش ایرنا حاکی است؛ در فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانی فوتسال دسته دوم کشور، تیم فوتسال آفاق در مجموع بازی ها با کسب 20 امتیاز و فقط با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم های اول و دوم، در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد باز ماند.
تیم های "پاس قوامین" تهران و "مقاومت" قرچک با کسب 21 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند و به مرحله بعد صعود کردند.
تهرام/8142/1724


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن