تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815562206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طب هومیوپاتی در ایران مسیر خوبی را طی نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
طب هومیوپاتی در ایران مسیر خوبی را طی نکرده است
طب هومیوپاتی در ایران به خوبی معرفی نشده و با وجود مزایای آن هنوز مسیر خود را به درستی طی نکرده است.


علی کریمی متخصص طب مکمل در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: طب هومیوپاتی طب شناخته شده‌ای است که طبق  سیاست سازمان بهداشت جهانی در نظام سلامت قابلیت تلفیق دارد.


وی اذعان داشت: در سالهای اخیر طب مکمل طرفداران زیادی پیدا کرده است به گونه ای که در کتاب اطفال نلسون از بهره گیری 70 درصد بزرگسالان از طب مکمل و همچنین استفاده 20 درصدی اطفال از این طب آماری منتشر گردیده است.


وی گفت: با وجود اینکه هومیوپاتی در ایران به درستی معرفی نشده است و عموم جامعه از این طب مکمل بی بهره‌اند شاهد این هستیم که در کشورهای دیگر داروهای هومیوپاتی نه به عنوان مکمل بلکه به عنوان دارو و با مجوز fbe در حال انتشار است.


کریمی افزود:  علم هومیوپاتی در میان متخصصان و پزشکان جایگاه خوبی پیدا کرده است و بسیاری از اساتید که به این علم آگاهی دارند در مراکز جهاد دانشگاهی به آموزش آن می پردازند و می توان گفت بیش از 200 نفر از پزشکان و متخصصان رشته های کلیه، قلب و عروق و... از این علم بهره می گیرند.


وی در دومین همایش برندهای انسانی با گرایش پزشکی خاطر نشان کرد: مسئولین و پیشکسوتان پزشکی با معرفی علم هومیوپاتی می توانند در جامعه پزشکی و به ویژه آگاهی عمومی جامعه نقش ویژه ای را ایفا کنند.


کریمی در پایان خواستار حمایت رسانه ها و اطلاع رسانی طب مکمل به عموم شد.








انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن