تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798963801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش سرمربي استقلال به مشکلات مالي |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: واکنش سرمربي استقلال به مشکلات مالي
کد خبر: ۳۳۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹ - 16 August 2013


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: دو بازيکن تيم ما هر روز با اولتيماتوم انتظامات هتل رو به رو مي شوند و اگر تا حالا هم حرفي نزدم صبوري کردم.


امير قلعه‌نويي ضمن انتقاد از وضعيتي که در هفته گذشته در خصوص توپ‌هاي فوتبال به وجود آمده است، اظهار داشت: اتفاقا شنيده‌ام يکي از رسانه‌ها قراردادهاي اين توپ‌ها را منتشر کرده که اتفاقا اين قرارداد مثل قرارداد ترکمانچاي بود. تعجب من اين است که چرا قلعه‌نويي يک روز صحبت کرده و کميته اخلاقي به حرف‌هاي من ورود کرده است.


به نقل از فارس، وي افزود: من در خصوص لباس‌ها حرف زدم و لباس‌هايي که به باشگاه‌ خودمان ربط دارد منافع مملکت‌مان را ديدم و اين حرف‌ها را زدم ولي برخي مي‌گويند ما دوست داريم استقلال نتيجه بگيرد البته اينها دوست دارند استقلال با قلعه‌نويي باشد و نتيجه نگيرد که اين حرف‌ها را مي‌زنند.


سرمربي تيم استقلال با ابراز ناراحتي و انتقاد از شرايط مالي تيمش گفت: تا همين امروز هم صبوري کردم و حرف نزدم اما بايد بگويم ما دو بازيکن جوان در هتل داريم که انتظامات هتل هر روز مي‌خواهد آنها را بيرون کند. کادر فني 40 درصد پول گرفته و تيموريان هنوز قراردادش را دريافت نکرده است.


وي افزود: تيموريان شرايط روحي خوبي ندارد و نمي‌تواند درست تمرين کند و خدا پدر موسوي شرکت زاگرس را بيامرزد که بليت رفت و برگشت رشت را هم برايمان تهيه کرد.


سرمربي تيم استقلال ادامه داد: نگا ملي اين است فرودگاه تعطيل بود ولي پرسنل اداري اين فرودگاه آمدند و در را براي استقلال باز کردند نگاه ملي به اين مي‌گويند. گوران لاوره به خاطر عدم پرداخت پولش تمرين نکرده و به رشت نيامد ولي همه کادر فني و بازيکنان اين روزها هم قسم شده‌ايم که به کارمان ادامه دهيم.


قلعه‌نويي ضمن تعريف و تمجيد از رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: از نجف‌نژاد تشکر مي‌کنم که در رابطه با حملات با من موضع گرفت و اين مسائل را کنار هم بگذرايم متوجه مي‌شويم افکار شيطاني نمي‌خواهند استقلال نتيجه بگيرد. برايم جاي تعجب است که بعد از 32 سال حضور در فوتبال حق ندارم در خصوص توپ‌ها حرف بزنم ولي آقايان بدانند همه جاي دنيا رنگ پيراهن تمريني در دو مدل با هم متفاوت است. يعني اگر استقلال قرار است اين هفته با داماش با پيراهن سفيد بازي کند بايد در طول تمرينات هفته گذشته هم پيراهن سفيد بپوشد.


وي تاکيد کرد: از امروز بايد با توپ‌هاي آسيايي تمرين کنيم و چه اشکالي دارد که سازمان ليگ کارشناسي مي‌کرد و شرايط توپ‌ها را به شکلي درمي‌آورد که اين دوگانگي به وجود نمي‌آمد.


قلعه‌نويي ادامه داد: البته از آقاي تاج تشکر مي‌کنم چون از وقتي آمده مسابقات ليگ نظم بهتري پيدا کرده و نبايد از زحمات آلبرت و کاظمي نيز گذشت.


سرمربي تيم استقلال در پاسخ به اين سؤال که هيچ تيم ايراني از سال 72 در آسيا قهرمان نشده و آيا واقعا کسي به شما کمک کرده است يا خير، گفت: نگاه‌ها بايد ملي باشد اما من دو روز پيش با رويانيان حرف زدم و آدم از صحبت‌هاي او انصافا لذت مي‌برد. خيلي‌ جاها گفتم که صنعتي‌ها و نظامي‌ها نبايد در اين فوتبال باشند اما استثناها را هم بايد بگوييم. رويانيان به من گفت اگر در ليگ قهرمانان کاري داريد و از دست من بربيايد انجام مي‌دهم که از او تشکر کردم و نگاه ملي او را تحسين کردم.وي در خصوص شناخت از نماينده کشور تايلند گفت: از امروز ريکاوري مي‌کنيم و ميرشاد ماجدي نيز به واسطه ارتباطاتش فيلم بازي هفته گذشته حريف را پيدا کرده و برخلاف اينکه عده‌اي مي‌گويند اين تيم ضعيف است بايد بگويم آنها بنياد کار را شکست دادند و تيم بسيار خطرناکي هستند.


وي در خصوص اينکه آيا واقعا خلا جباري را پر کرديد يا خير، گفت: اگر بگوييم جباري بازيکن بزرگي نيست دروغ گفتيم و بدون جباري بازي مي‌کنيم و اگر ساموئل و تيموريان و چند بازيکن ديگر برسند مشکلات تا حدودي برطرف خواهد شد. ما سال گذشته هم در نيم فصل دوم از جباري استفاده کرديم که کلي به ما کمک کرد.


قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که آيا از خط دفاعي تيم‌تان راضي هستيد يا خير، گفت: اصلا از خط دفاعي راضي نيستم چون


گل ديروز با يک پاس 70متري شکل گرفت و بچگانه بود البته اين خط دفاعي درگير جام جهاني بوده و خوب بدنسازي نکرده و اتفاقا از آنها ممنون هستم اما آنها شادابي سال گذشته را ندارند.


وي در پايان تاکيد کرد: امام علي (ع) مي‌فرمايند«حق را بگو حتي اگر به ضررت باشد» من زبانم تلخ است و ميانه‌رو نيستم حق را مي‌گويم اگر يک دقيقه در اين فوتبال باشم اما خوشحالم که امير قلعه‌نويي هستم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن