تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803104972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توصیه علم‌الهدی به کابینه جدید |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توصیه علم‌الهدی به کابینه جدید
کد خبر: ۳۳۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳ - 16 August 2013


امام جمعه مشهد گفت: وزرای دولت یازدهم باید بدانند ایران قبه‌الاسلام است و مدیریت کشور صرفا در تامین معیشت مردم خلاصه نمی‌شود.


به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه که در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: وزرایی که دیروز رأی اعتماد گرفتند بدانند این کشور، کشور قبه‌الاسلام است و مدیریت این کشور، به مدیریت نان و آب خلاصه نمی‌شود بلکه در این کشور باید اسلام مدیریت شود.


علم‌الهدی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به حوادث مصر و سوریه گفت: در مصر اخوان‌المسلمین از هدف اصلی خود یعنی توسعه دین منحرف شدند و دست در دست دولت سرسپرده منطقه یعنی عربستان صعودی گذاشتند.


وی ضمن یادآوری 8 شوال، سالروز تخریب قبور اهل بیت(ع) توسط وهابی‌ها، خاطرنشان کرد: مسلمانان نباید صرفا به گریه برای تخریب قبور ائمه اکتفا کنند، بلکه باید با کمال هوشیاری عوامل مظلومیت این بزرگواران را بررسی و جریان انحرافی وهابیت را شناسایی کنند، جریانی که برای مسلمانان مانند ویروسی خطرناک است.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مظلومیت امام حسن(ع) در طول زندگی‌شان، تصریح کرد: تخریب قبور اهل بیت (ع) با دو رویکرد قابل بررسی است، رویکردی عاطفی که همچنان این رویکرد تداوم دارد و رویکردی که به چرایی شکل‌گیری این وقایع بر می‌گردد.


وی خاطرنشان کرد: در 60 سال گذشته قبرستان بقیع توسط وهابیان با خاک یکسان شد و بسیاری از سادات در این واقعه به درجه شهادت نائل آمدند و همچنین گنبد مرقد پیغمبر (ص) را به توپ بستند.


علم‌الهدی با شوم خواندن جریان وهابیت، آن را همسو با برنامه‌ریزی‌های وزارت مستعمرات بریتانیا دانست و اظهار کرد: این جریان انحرافی از دو قرن پیش برای براندازی اسلام شکل گرفت چراکه کشورهای اسلامی مالامال از منابع طبیعی بودند و اسلام مانع بزرگی در مقابل سیطره این مستکبران برای دستیابی به این منابع بود.


امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: دشمن متوجه شد که تهدید، جنگ و تهاجم نظامی تنها به تقویت اسلام منجر می‌شود، بنابراین تنها راه براندازی اسلام را خود مسلمانان دانست و به همین جهت در صدد ایجاد نحله‌ای شد که شقاق و شکافی در بین مسلمانان ایجاد کند.


عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مسئولیت ایجاد این نحله منحرف به جاسوسی انگلیسی واگذار شد. او در خاطراتش، به رهبری مسلمانان که سبب قوت اجتماعی آنان و عتبات عالیات که عامل ایجاد وحدت بیش از پیش آنان شده بود، اقرار کرده و تنها راه ضربه و نابودی وحدت مسلمانان را تخریب قبور اهل بیت (ع) اعلام کرده بود.


وی گفت: تخریب مسجدالحرام و خانه کعبه هدف دیگر تروریست‌ها بوده که با عنایت الهی این امر محقق نشد.


علم‌الهدی خاطرنشان کرد: توحید و اجماع مسلمانان بر این بزرگواران سبب همدلی جوامع اسلامی بود و استکبار آمریکایی بعدها از این طرح بهره‌برداری کرده و هم اکنون خواستار این هستند که اسلام را به عنوان دین خشونت به تمام جهانیان معرفی کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن