تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819936072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مثبت نگری به مشکلات داوری به ضرر فوتبال کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان اصفهانیان:
مثبت نگری به مشکلات داوری به ضرر فوتبال کشور است
زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مثبت نگری به اشتباهات داوری به ضرر جامعه داوری و فوتبال کشور است گفت: در 8 هفته ای که از مسابقات لیگ برتر سپری شده عملکرد داوران شایسته بوده است.



فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 داور و 65 کمک داور در لیگ کشور فعالیت می کنند ابراز کرد: حدود 4 نفر از داوران حاضر در لیگ برتر جدید هستند و برای 100 نفر از داوران لیگ یک و لیگ های پایین تر نیز کلاس توجیهی برگزار شده است. وی با اشاره به اینکه درخواست برای کلاس های داوری درجه 3 و 3 به 2 بسیار زیاد بوده بیان کرد: برای سریع تر برگزار شدن این کلاس ها براساس تصمیم کمیته داوران کلاس های داوری درجه 3 و 3 به 2 در شهرستان ها برگزار می شود که برگزاری این کلاس ها به استعدادیابی داوران جوان نیز کمک می کند. رئیس کمیته داوران با اشاره به اینکه همه ساله از طرف فیفا کلاس های داوری برای داوران برگزار می شود تصریح کرد: امسال این کلاس ها در سریلانکا برگزار شد که خوشبختانه از سطح بالایی برخوردار بوده است. اصفهانیان با اشاره به اینکه مسابقات هیئت فوتبال استان زنجان برگزار می شود افزود: هیئت فوتبال استان بدلیل نداشتن اسپانسر در شرایط بسیار سختی قرار دارد و شرکت هایی که هوای شهر را آلوده می کنند نیز برای سالم سازی شهر کمکی به ورزش استان زنجان نمی کنند. رئیس هئیت فوتبال استان زنجان در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر مسابقات فوتسال یادواره شهدای بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های بیمه در زنجان در حال برگزاری است گفت: هیئت فوتبال استان اجرای این مسابقات را به موسسه نوژن واگذار کرده که این مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط برای پشت میز نشینان برگزار می شود تا با روحیه ای تقویت شده به کار خود ادامه دهند.

اصفهانیان با اشاره به اینکه در شهرهای بزرگ مسابقاتی از این دست بسیار برگزار می شود عنوان کرد: با توجه به اینکه در شهر زنجان برگزاری این مسابقات کم است بهتر است سایر ارگان ها نیز چنین مسابقاتی داشته باشند تا قدمی برای تقویت روحیه کارکنان خود برداشته باشند. اصفهانیان با اشاره به اینکه در این مسابقات قهرمانی مهم نیست افزود: یکی دیگر از فواید این مسابقات آشنایی کارکنان ارگان های مختلف با یکدیگر است. وی  افزود:  طبق مصوبه فدراسیون فوتبال کشور یک لیگ دسته دوئی به استان هایی که در لیگ تیم ندارند تعلق می گیرد که زنجان نیز یکی از این استان هاست که برای آن اسپانسری تعیین شده و نام تیم نیز متناسب با نام اسپانسر تعیین خواهد شد و از مهر ماه مسابقات لیگ دسته دو آغاز می شود.


۱۳۹۳/۶/۲۷ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن