تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813570847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استعدادهای ورزشی قزوین شناسایی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین صادقی خبر داد:
استعدادهای ورزشی قزوین شناسایی می شوند
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش قزوین، از شناسایی استعدادهای ورزشی استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، عین الله صادقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهارداشت: پس از برگزاری اولین نشست تخصصی خانواده تربیت بدنی استان و انعقاد تفاهم نامه بین دو دستگاه در اولین گام با تشکیل جلسه و دعوت از 20 هیئت ورزشی استارت برنامه ریزی وتدوین مسابقات ورزشی در سال تحصیلی 94 -93 زده شد و این هیئت های ورزشی آمادگی خود را جهت همکاری در برگزاری مسابقات ورزشی آموزشگاههای استان اعلام کردند.

وی بیان کرد:از جمله امور مورد توجه  استعدادیابی دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و دور اول متوسطه ویژه سنین نونهالان و نوجوانان است که با اجرای این طرح اگر در میان تمامی دانش آموزان شرکت کننده تنها یک ورزشکار مستعد امکان رشد و پیشرفت یافته و وارد مرحله  قهرمانی شود می توانیم بیان کنیم  طرح ما اثربخش خواهد بود.

صادقی اظهارداشت: انجام این مهم به جلوگیری از موازی کاری، مدیریت بهره وری از زمان ،کاهش هزینه ها و در راس همه استعدادیابی هدفمند و اصولی کمک شایانی خواهد کرد.

کیائی رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان نیز در این راستا گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان همچنین پتانسیل بالای همکاران کار آزموده در تربیت بدنی آموزشگاههای استان امر استعدادیابی ورزشی دانش آموزان نونهال و نوجوان استان در تمامی رشته ورزشی به مدت 10 روز با همکاری هیئت های ورزشی استان در مجموعه 15 هزار نفری سردار آزادگان به مناسبت هفته تربیت بدنی در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

وی یادآورشد: انجام این طرح مشکلاتی و موانعی را که در سالهای گذشته در خصوص استعدادیابی رشته های ورزشی داشته ایم را بر طرف خواهد کرد. کیائی تصریح کرد: هماهنگی زمانی و انسجام برنامه ها ، تمرکز مکانی و اطلاع رسانی مطلوب از جمله ویژگیهای  اجرای متمرکز طرح استعداد یابی است.


۱۳۹۳/۶/۲۷ - ۱۱:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن