تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815455817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی کارگاه خیاطی خیریه امید طلوع هدایت با اشتغالزایی 20نفر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با پرداخت وام اشتغالرایی محقق شد؛ راه اندازی کارگاه خیاطی خیریه امید طلوع هدایت با اشتغالزایی 20نفر خبرگزاری پانا: با پرداخت وام اشتغالرایی، کارگاه خیاطی خیریه امید طلوع هدایت با ظرفیت اشتغالزایی 20نفر راه اندازی شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور ساعت 11:29



به گزارش خبرگزاری پانا، شبنم عالی بیگی با اشاره به راه اندازی کارگاه خیاطی خیریه امید طلوع هدایت با ظرفیت اشتغالزایی 20نفر اظهار داشت: این کارگاه خیاطی ویژه بانوان سرپرست خانوار است.
مدیر موسسه خیریه امید طلوع هدایت افزود: در این کارگاه مددجویان خیریه دوخت انواع البسه بیمارستانی و سفارشات در زمینه خیاطی را انجام می دهند.
وی گفت: موسسه خیریه امید طلوع هدایت با مجوز رسمی از اداره کل بهزیستی فارس به صورت رسمی در اسفند ماه 91 ثبت و با هدف محوری و اصلی توانمند سازی و اشتغال بانوان سرپرست خانوار و حمایت از ایتام و خانواده های آسیب دیده شروع به فعالیت کرد .
عالی بیگی بیان کرد: این خیریه علاوه بر حمایت از مددجویان تحت پوشش به تامین نیازهای اولیه در زمینه مواد غذایی و پوشاک، هزینه های درمانی و تحصیلی افراد در راستای توانمند سازی واشتغال بانوان سرپرست خانواده توجه جدی دارد.
وی ادامه داد: در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار کارگاه بسته بندی حبوبات، تهیه انواع مواد غذایی خانگی و سالم از قبیل ترشی، مربا، انواع سبزی خشک، ادویه خانگی و کارگاه خانگی صنایع دستی ویژه مددجویان متقاضی کار در منزل را راه اندازی کرده ایم.
مدیر موسسه خیریه امید طلوع هدایت تصریح کرد: این موسسه تا کنون با شرکت در بیش از 50 نمایشگاه در سطح کشور و مجتمع های مسکونی ، اقدام به فروش محصولات و دستاوردهای بانوان تحت پوشش کرده است .
وی از دیگر از فعالیت های این خیریه را برگزاری کارگاه های توانمند سازی ویژه بانوان تحت پوشش با موضوعات اعتقادی و مذهبی، کنترل خشم، تربیت فرزند، اعتماد به نفس و مثبت اندیشی و همچنین طب سنتی و تغذیه سالم عنوان کرد.
عالی بیگی همچنین تصریح کرد: اشتغال بانوان سرپرست خانوار که بار سنگین تامین تمام هزینه های زندگی را به دوش می کشند تنها راه استقلال و خود کفایی آنها است که قطعا تاثیر به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد .
وی اضافه کرد: شرایط کنونی فضای جامعه ایجاب می کند که موسسات خیریه تغییری در روند اجرای اهداف خود ایجاد کرده و توانایی خود را در زمینه توانمندی و اشتغال مدد جویان به کار برند تا به سوی جامعه ای به دور از فقر و فساد حرکت کنیم .
این خیر با اشاره به مشکلات این موسسه خیریه در خصوص تامین مکان یادآور شد: متاسفانه با توجه به ایجاد فرصت شغلی برای 25 نفر از مدد جویان به صورت مستقیم و غیر مستقیم ، این موسسه با مشکل جدی مکان روبرو است.
عالی بیگی در پایان با قدردانی از رئیس سازمان بسیج سارندگی کشور و سایر مسئولان سپاه شهرستان شیراز ناحیه بقیه الله
خواستار حمایت عموم مردم از این خیریه شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن