تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814978660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام گزينه هاي اشتباه درگذشته امتحان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
ظريف: تمام گزينه هاي اشتباه درگذشته امتحان شده است وزير خارجه کشورمان در گفتگو با رسانه هاي خبري درباره مذاکرات هسته اي ايران خاطرنشان کرد که برخي مخاطبان داخلي در آمريکا و اروپا علاقه اي به توافق با ايران ندارند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، محمد جواد ظريف، وزير امور خارجه ايران که براي شرکت در دور جديد مذاکرات هسته اي ايران و 1+5 در نيويورک به سر مي برد در گفتگو با رسانه هاي خبري گفت: تمام گزينه هاي اشتباه درگذشته امتحان شده است.
بر اساس اين گزارش، ظريف تاکيد کرد : تنها مشکل اين است که اين موضوع چگونه براي برخي از مخاطبان داخلي به خصوص درآمريکا وبرخي مناطق اروپا عرضه شود زيرا بعضي ها علاقه اي به توافق ندارند.
ظريف همچنين تاکيد کرد: به گمان من، اگر رسيدن به هرگونه توافقي را با حالت عدم توافق مقايسه کنيد، روشن است که توافق بسيار ترجيح دارد.
وزير خارجه کشورمان تصريح کرد که تحريم هاي غرب عليه برنامه هسته اي صلح آميز ايران تاثيري نداشته اند و تهران برنامه هسته اي را رها نکرده است.
ظريف افزود که آمريکا درمبارزه با گروه هاي افراطي در عراق و سوريه مردد و داراي رويکردي متناقض بوده است.
اين دور ازمذاکرات در نيويورک با نشست هفته آينده مجمع عمومي سازمان ملل متحد که دکتر روحاني، رئيس جمهوري اسلامي ايران نيز درآن شرکت دارد، همزمان شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن