تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزينه 220 ميليون ريالي براي رفع سوء تغذيه کودکان زنجاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۲۲:۰ب.ظ)
هزينه 220 ميليون ريالي براي رفع سوء تغذيه کودکان زنجاني مدير کميته امداد شهرستان زنجان از هزينه 220 ميليون ريالي اين نهاد براي رفع سوء تغذيه کودکان زنجاني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد استان زنجان، ابوالفضل عبداللهي با بيان مطلب فوق گفت: پرداخت کمک هزينه سوء تغذيه به کودکان زير شش سال نيز از اقداماتي است که در حمايت از مددجويان و به منظور تامين سلامت جامعه هدف انجام مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه وجود سوء تغذيه در کودکان يکي از مسائل مهم در رشد آنها محسوب مي‌شود، ادامه داد: مسوولان کميته امداد زنجان در راستاي برطرف کردن سوء تغذيه در کودکان زير شش سال اقدام به پرداخت کمک هزينه تغذيه‌اي براي اين کودکان کرده است.
مدير کميته امداد شهرستان زنجان با بيان اينکه رشد نارس کودکان در سنين خردسالي موجب به وجود آمدن اختلالات جسمي در سنين بزرگسالي مي‌شود، اضافه کرد: کميته امداد نيز به منظور کمک به سالم سازي کودکان اقدام به پرداخت کمک هزينه تغذيه به گروه هدف مي‌کند.
وي با اشاره به اينکه امسال 220 ميليون ريال براي رفع سوء تغذيه کودکان نيازمند هزينه شده است، افزود: اين مبلغ براي 130 کودک هزينه شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن