تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي چلسي – شالکه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيش بازي چلسي – شالکه
ديگو کاستا که تا به حال در اين فصل 7 گل زده است، به دنبال ادامه روند گلزني اش برابر شالکه بحران زده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا در بازی چهار شنبه شب چلسی برابر شالکه در استمفورد بریج، به دنبال ادامه شروع درخشانش در بازی های این فصل است.

این بازیکن برزیلی الاصل که سال گذشته با گلی که برای اتلتیکو مادرید زد، یکی از عوامل حذف چلسی در مرحله نیمه نهایی بود، از زمان حضورش در چلسی درخشش خیره کننده ای داشته است. او بعد از اینکه در 3 بازی اول چلسی در لیگ برتر، 4 گل به ثمر رساند، در برتری 4-2 یکشنبه شب آبی پوشان مقابل سوانزی، هت تریک کرد. با این شروع فوق العاده، دیگو کاستا در حال حاضر با 4 گل فاصله نسبت به نفر دوم، در صدر جدول گلزنان قرار دارد. طرفداران چلسی امیدوارند او همین روند را در لیگ قهرمانان هم ادامه دهد. با حضور کاستا در چلسی، او از سوی عده ای با مهاجمان افسانه ای تاریخ این باشگاه مانند دیدیه دروگبا مقایسه شد ولی این بازیکن 25 ساله مصمم است به یک اسطوره ی دیگر برای طرفداران این باشگاه تبدیل شود.

او گفت: "بازی کردن در چلسی برای هر مهاجمی سخت است. هر مهاجمی شیوه بازی و ویژگی های خاص خودش را دارد ولی موفقیت یک مهاجم به فرم کل تیم وابسته است. اگر تیم خوب کار نکند، از من به تنهایی هیچ کاری بر نمی آید. همه چیز به تیم بستگی دارد. شاید دلیل موفقیت من، بازی خوب کل تیم باشد. من تمام سعی خودم را می کنم و امیدوارم در ادامه هم همینقدر خوب باشم ولی در هر حال فوتبال است و زمانی می رسد که نمی توانم گل بزنم."

ژوزه مورینیو که تیمش با کسب بیشترین امتیاز ممکن از 4 بازی صدرنشین بلامنازع لیگ برتر است، با توجه به مصدومیت جزئی کاستا، حضور او در بازی با شالکه را به عنوان یک "ریسک" توصیف کرد ولی تا اینجای کار شرایط دیگو کاستا در همه بازی ها به همین صورت بوده است. مورینیو از شخصیت جنگنده دیگو کاستا و تمایل او به حضور در میدان علیرغم مصدومیت تمجید کرد. او گفت: "حضور دیگو کاستا در بازی با اورتون، در بازی تیم ملی اسپانیا و در بازی برابر سوانزی یک ریسک محسوب می شد ولی او در هر 3 مسابقه حاضر شد. حالا حضور او در بازی با شالکه هم ریسک محسوب می شود ولی هیچ کس نمی تواند جلوی بازی کردن او را بگیرد."

برخلاف مورینیو، ینس کلر، مربی شالکه، به دلیل اینکه تیمش در 3 بازی اول بوندس لیگا پیروز نشده، تحت فشار زیادی قرار دارد. با اینکه شالکه در بازی دوم برابر بایرن مونیخ قدرتمند یک تساوی بدست آورد ولی دو شکست برابر هانوفر و مونشن گلادباخ آنها را در شرایط بحرانی قرار داده است.

آنها در بازی آخرشان در بوندس لیگا، فلیپه سانتانا، ژوئل ماتیپ و جان کرشف را در اختیار نداشتند و جولیان درکسلر و مکس میر هم به دلیل ناآمادگی نیمکت نشین بودند. همچنین فابین گیفر، سعید کولاسیناچ، لئون گورتسکا و جفرسون فارفان دچار مصدومیت های طولانی مدت هستند. جنس کلر گفت: "نکته اصلی این نیست که چه کسی برای بازی بعد آماده خواهد شد، ما بیشتر به دنبال این هستیم که بازیکن دیگری مصدوم نشود."

این دو تیم فصل قبل هم با یکدیگر هم گروه بودند که چلسی در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه قاطع 3-0 پیروز شد.



چلسي


1393/06/26 17:04  تعداد بازدید: 101





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن