تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815305006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت 440 ميليارد ريالي غرامت به کشاورزان آذربايجاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۴۱ب.ظ)
پرداخت 440 ميليارد ريالي غرامت به کشاورزان آذربايجاني کارشناس مسئول صندوق بيمه محصولات کشاورزي آذربايجان شرقي از پرداخت 440 ميليارد ريالي غرامت به موارد بيمه اي تحت پوشش در سال گذشته خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج،محمدرضا موسي زاده گفت: نزديک به 160 هزار هکتار از اراضي زراعي و بيش از 38700 هکتار از اراضي باغي استان بيمه شده است.
وي افزود: از اين ميزان 155هزار هکتار مربوط به غلات ( گندم وجو )، 55 هزار هکتار نخود و ساير حبوبات و38 هزار و 700هکتار مربوط به باغات است.
معاون صندوق بيمه محصولات کشاورزي استان افزود: متاسفانه امسال به علت سرمازدگي بهاره به باغات استان بين 20 تا 100 درصد خسارت وارد شده است.
وي با اشاره به اينکه پرداخت غرامت مربوط به زمين هاي زراعي تا يک ماه ديگر شروع خواهد شد از پرداخت 440 ميليارد ريالي غرامت به موارد بيمه اي تحت پوشش در سال گذشته خبرداد و اظهار داشت: امسال مبناي پرداخت خسارت مساحت زمين در زمان ارزيابي خواهد بود و باغداران و زارعين حتما در هنگام ارزيابي در محل زمين خود حضور داشته باشند.
موسي زاده خاطرنشان کرد: در اين صورت غرامت به خسارت ديده واقعي پرداخت مي شود و افراد سودجو ديگر با اسم بيمه و بيمه گذاري مبلغي دريافت نخواهند کرد.
جهانگير اسکندرزاده، فرماندار ملکان نيز در اين رابطه افزود: متاسفانه عده اي بدون اينکه کشاورز باشند و در مزارع و باغات کارکنند از راه دور از طريق بيمه و ثبت نام در آن حق ديگران را پايمال مي کنند که بايد از اينگونه اقدامات جلوگيري شود.
وي با اشاره به خسارت 50 الي 74 درصدي باغات انگور ملکان در سالجاري در اثر سرمازدگي بهاره گفت: غرامت بيمه فقط به ميزان اراضي خسارت ديده پرداخت مي شود در حالي که خود درخت نيز بايد شامل غرامت باشد.
فرماندار شهرستان ملکان افزود: مدت عمل آوري و بازدهي يک اصله درخت مو بعد از سرمازدگي هفت سال است که متاسفانه اين موضوع لحاظ نمي شود و باغداران خسارت هفت ساله را متحمل مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن