تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 26 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799890356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر رادیو چین از ورزش ایران/ والیبال ایران بهترین نمایش آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تقدیر رادیو چین از ورزش ایران/ والیبال ایران بهترین نمایش آسیا پکن- ایرنا – رادیو بین المللی چین روز چهارشنبه با طرح این سوال که چرا تیم های والیبال، بسکتبال و فوتبال ایران می توانند در آسیا برتر شوند، استانداردسازی رقابت های لیگ حرفه ای، بهبود سیستم تربیت ورزشکاران جوان و توسعه مدرن ورزش را در این امر موثر دانست.


به گزارش ایرنا، این رادیو با اشاره به مقام پانزدهم تیم والیبال مردان چین در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان با غلبه بر کوبا، گفت: این درحالی است که تیم والیبال مردان ایران با شکست حریفان خود به دور سوم والیبال قهرمانی جهان صعود کرد.
به گفته این رادیو ، صعود ایران به دور سوم والیبال قهرمانی جهان که امشب نیز با تیم آلمان بازی دارد، بهترین نمایش یک تیم آسیایی در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان و بهترین نتیجه تیم والیبال مردان ایران در تاریخ مسابقات قهرمانی جهان است.
رادیو چین با اشاره به جایگاه بالای تیم های بسکتبال و فوتبال ایران در آسیا، گفت: تیم بسکتبال مردان ایران قهرمان مسابقات آسیا در سال گذشته میلادی شد و تیم فوتبال ایران نیز جزو 32 تیم جام جهانی برزیل بود، اما تیم های والیبال، بسکتبال و فوتبال چین در مقایسه با تیم های ایرانی نتایج خوبی کسب نکردند و صعود به مسابقات جهانی نیز از انتظارات غیرقابل تحقق برای تیم های چینی در این رشته ها است.
"وانگ جی جی" از بازیکنان معروف بسکتبال چین به شبکه تلویزیونی "سی.سی.تی.وی" گفت که چین در زمینه فوتبال، والیبال و بسکتبال باید از ایران بیاموزد.
رادیو بین المللی چین گفت بیش از پنج میلیون ایرانی مسابقه نهایی رقابت های قهرمانی بسکتبال آسیا در سال گذشته میلادی و قهرمانی تیمشان را تماشا کردند که این نشان می دهد بسکتبال در ایران از حامیان زیادی برخوردار است.
این رادیو گفت: فدراسیون بسکتبال ایران در سال 2002 میلادی تحول در این رشته را آغاز کرد و براین اساس، سیستم برگزاری مسابقات در سه رده را ایجاد کرد. در ایران، باشگاه می تواند با اختصاص بودجه ویژه از ورزشکار خارجی دعوت کند، با این وجود، تعداد ورزشکاران خارجی در مسابقات لیگ حرفه ای ایران محدود بوده و بر ورزشکاران جوان بومی تاکید دارد.
رادیو چین درآمد بسکتبالیست های ایرانی را بالا دانست و گفت که درآمد سالانه بسکتبالیست های ایرانی به بیش از سه میلیون یوان (بیش از یک و نیم میلیارد تومان) می رسد. این از دلایلی است که ملی پوشان ایران تمایل به پیوستن به مسابقات لیگ چین را ندارند.
این رادیو گفت: والیبال نیز در ایران حامیان بسیاری دارد. حضور 10 هزار نفر در سالن ورزشی برای تماشای یک مسابقه والیبال بسیارعادی است. با این وجود، والیبال از ورزش های اول ایران نیست. فوتبال محبوب ترین ورزش در ایران است و پس از آن، کشتی و والیبال در رده های بعدی قرار دارند.
رادیو بین المللی چین در پایان با طرح این سوال که چرا سه تیم ایران می توانند در آسیا برتر شوند؟، گفت: استانداردسازی مسابقات لیگ حرفه ای، بهبود سیستم تربیت ورزشکاران جوان و انتقال ایده آل ها و توسعه مدرن از برنامه های این تیم های ایرانی بوده است.
آساق**1611


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن