تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820125862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر عراق: پاپ فرانسیس هدف داعش است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سفیر عراق: پاپ فرانسیس هدف داعش است
سفیر عراق در واتیکان هشدار داد: داعش تهدیدی جدی برای پاپ فرانسیس در هر کجای دنیا است.
به گزارش نامه نیوز، به نوشته روزنامه دیلی میل، "حبیب الصدر"، سفیر عراق در واتیکان گفت: من از هیچ چیزی خبر ندارم و از هیچ سند و مدرکی حرف نمی‌زنم کافی است شما حقایق و شرایط را کنار هم بگذارید تا به این نتیجه برسید که پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان هدف داعش است.


این اظهارات در پی اعلام این خبر که پاپ فرانسیس تاکید کرده است در سفرش به تیرانا از خودروی ضدگلوله‌ پاپ بندیکت شانزدهم استفاده نخواهد کرد، اعلام شده است.

صدر گفت: گسترش افراط‌گرایان در سراسر جهان بدین معنی است که پاپ در هر کجای این جهان در معرض تهدید قرار دارد در کشورهای مسلمان و یا انگلیس و آمریکا و یا خود رم.

وی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی "لا نازیون" افزود: تهدید علیه پاپ جدی است. آنها علنا علیه مسیحیان حرف می‌زنند و اقدام می‌کنند. جنایت آنها علیه مسیحیان بر همه آشکار بوده کافی است این حقایق را کنار هم بگذارید. بگذارید با صراحت بگویم. من از هیچ حقیقت خاص یا پروژه عملیاتی آگاه نیستم اما از حرف‌ها و اظهارات خود داعشی‌ها به این نتیجه رسیدم که آنها می‌خواهند پاپ را بکشند.

صدر گفت: فکر می‌کنم آنها سعی کنند در زمان سفر پاپ حتی در رم به وی آسیب برسانند چرا که اکنون برخی از اعضای داعش عرب نیستند آنها کانادایی،‌ آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی و ایتالیایی هستند. این جنایتکاران فقط تهدید نمی کنند. آنها در عراق برخی مکان‌های مقدس شیعیان را نیز تخریب کردند.آنها مکان‌های مذهبی ایزدی‌ها و مسیحیان را نابود کرده‌اند. 15000 مسیحی مجبور به فرار از عراق شده‌اند.

صدر با این حال سفر پاپ به ترکیه و آلبانی را پلی میان مذاهب در خاورمیانه و پیامی از صلح دانست.

با این حال فدریکو لومباردی، سخنگوی واتیکان اظهار کرد: هیچ خطر و تهدیدی که بتواند تغییری در روند سفر پاپ به آلبانی ایجاد کند، وجود ندارد. ما نسبت به داعش و خطرات آنها کاملا هوشیار هستیم و تهدیدی جدی علیه پاپ و لزوم تغییر برنامه نمی‌بینیم. پاپ در سفر خود به تیرانا از ماشین رو بازی استفاده خواهد کرد که در میدان سن‌ پیترز واتیکان استفاده شده بود.



منبع: ایسنا


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن