تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815456480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی 3 مؤسسه بین‌المللی برای اثبات جعلی بودن فایل منتسب به خلیلی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو ارشد تیم"تحول و تداوم" خبر داد
آمادگی 3 مؤسسه بین‌المللی برای اثبات جعلی بودن فایل منتسب به "خلیلی"
عضو ارشد تیم تحول و تداوم با اشاره به تلاش‌ها برای تثبیت صحت و یا ساختگی بودن فایل صوتی منتسب به کریم خلیلی گفت: 3 مؤسسه معتبر و شناخته شده بین‌المللی آواشناسی، آماده اثبات جعلی بودن این فایل صوتی هستند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "اسدالله سعادتی"عضو ارشد تیم تحول و تداوم دریک نشست خبری در کابل با اشاره به ارائه دادخواست از سوی دفتر محمد کریم خلیلی، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان به ارگان‌های عدلی و قضایی این کشور در زمینه تثبیت صحت و یا ساختگی بودن فایل صوتی منتسب به این مقام عالی‌رتبه دولت افغانستان، اظهار داشت: 3 مؤسسه معتبر و شناخته شده بین المللی آواشناسی، آماده‌اند تا در هر دادگاه ملی و بین‌المللی از جعلی بودن فایل صوتی منتسب به محمد کریم خلیلی دفاع کنند.
 
وی افزود: این مؤسسات اثبات کرده‌اند که این فایل به صورت پیوسته در یک محفل ثبت نشده بلکه در یک استودیو از روی یک متن توسط فرد دیگری خوانده شده و نزدیک به 94 بار درمعرض ویرایش  صدا قرار گرفته است.
 
سعادتی در بخش دیگری از سخنان خود، ابعادی را برای آنچه وی اقدام تیم «اصلاحات و همگرایی» به جعل صدا خواند، برشمرد.
 
به گفته وی، بعد حقوقی این اقدام، تصمیم تیم اصلاحات و همگرایی به تخریب شخصیت یکی از شخصیت‌های ملی و یکی از مقامات عالی‌رتبه دولتی افغانستان بود.
 
به گفته سعادتی، بعد اخلاقی اقدام یاد شده، زیرپاگذاشته شدن معیارهای اخلاقی است.
 
سعادتی تاکید کرد: بعد سیاسی این مسئله تلاش برای واقعی نشان دادن ادعای دخالت دولت افغانستان در تقلب به نفع تیم تحول و تداوم و لطمه زدن به اعتبار محمدکریم خلیلی بود که از دید تیم اصلاحات و همگرایی در آرایش‌های انتخاباتی نقش بارز داشته است.
 
حدود یک ماه پیش اعضای ستاد انتخاباتی «اصلاحات و همگرایی» یک فایل صوتی منسوب به کریم خلیلی، معاون دوم رئیس جمهور افغانستان را منتشر کرده و خلیلی را به مداخله در انتخابات به نفع تیم تحول و تداوم متهم کرد.
 
/انتهای پیام

منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن