تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820866081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید تضمینی گندم در همدان به بیش از 121 هزار تن رسید 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان رضا عباسی خبرداد:
خرید تضمینی گندم در همدان به بیش از 121 هزار تن رسید 
همدان - خبرگزاری مهر: مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: با همت تعاونی و تشکل های بخش کشاورزی 121 هزار تن گندم به ارزش بیش از 127 میلیارد تومان از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است .



رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرید سیلوی بخش خصوصی در این استان 97 هزار تن بوده است، افزود: خرید تضمینی گندم توسط کارخانجات آرد نیز به 82 هزار تن رسیده است. مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با اشاره به اینکه مجموع خرید تضمینی گندم در سال زراعی امسال در استان همدان به حدود 313 هزار تن رسیده، گفت: این رقم در مقایسه با پارسال افزایش داشته است. وی دلیل این افزایش را قیمت مناسب خرید تضمینی گندم و پرداخت به موقع آن به کشاورزان پیش از فصل کاشت این محصول اعلام کرد که سبب افزایش رغبت کشاورزان به کاشت گندم شده است. عباسی شرایط جوی مناسب را عامل دیگر و تاثیر گذار افزایش کشت گندم بین کشاورزان عنوان کردو خاطر نشان کرد: هرکیلوگرم گندم به قیمت هزارو 50 تومان از کشاورزان خریداری می شود. مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: در 280 تشکل کشاورزی استان  142 هزار کشاورز فعالیت می کنند. عباسی  بیان کرد: 4.5 درصد از کل تولیدات کشاورزی کشور در حجمی حدود 5 میلیون تن از استان همدان تامین می‌شود و امروز بخش کشاورزی همدان در برخی از تولیدات رتبه‌های نخست کشوری را دارد.


۱۳۹۳/۶/۲۵ - ۱۶:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن