تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819727590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکایی ها دست از زیاده خواهی بردارند/ایران آماده توافق نهایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با ایرنا؛ آمریکایی ها دست از زیاده خواهی بردارند/ایران آماده توافق نهایی است تهران-ایرنا-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آستانه مذاکرات نیویورک به آمریکایی ها توصیه کرد از زیاده خواهی های خود دست بردارند و از فرصت این مذاکرات استفاده کرده و حسن نیت شان را به ایران اثبات کنند.


حسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: از زمانی که کلید مذاکرات ایران با 1+5 زده شد تا امروز حدود یکسال می گذرد و ایران با توجه به استدلالات و به صورت منطقی همواره مصمم بوده که مذاکرات را به نتیجه ای برساند.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا، نهایتا به توافق ژنو رسیدیم و برنامه اقدام مشترک به تایید طرفین رسید و این توافق برای رسیدن به توافق نهایی همچنان ادامه دارد.
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران در طول مذاکرات با حسن نیت پیش رفته ولی در 1+5 اختلاف نظرهایی ایجاد شد و آنان با طرح مسائلی همچون موضوعات غیرهسته ای و وضع تحریم هایی بر خلاف توافق ژنو و با زیاده خواهی برای این مذاکرات، موانعی را ایجاد کرده اند.
نقوی حسینی با بیان اینکه ایران آماده توافق نهایی است، اظهار داشت: 1+5 باید تکلیف خود را با آمریکا مشخص کند تا مانعی سر مذاکرات نباشد.
وی خاطر نشان کرد: غربی ها و آمریکایی ها از فرصت ایجاد شده تا 24 نوامبر (چهارم آذرماه) استفاده کنند و حسن نیت خود را به ایران نشان دادند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که آمریکایی ها باید از زیاده طلبی هایشان دست بردارند، اظهار داشت: تجربه گذشته نشان می دهد اگر غربی ها و آمریکایی ها از فرصت تاریخی استفاده نکنند و نگذارند مذاکرات به نتیجه برسد، قطعا در آینده نزدیک، ایران شرایط بهتری در زمینه هسته ای خواهد شد.
سیام**9121**1572


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن