تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیز هواداران دیکتاتور تونس برای ریاست جمهوری |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: خیز هواداران دیکتاتور تونس برای ریاست جمهوری
خیز برخی سران و هواداران حکومت دیکتاتوری سرنگون شده در تونس، برای به دست گرفتن کرسی ریاست جمهوری در انتخابات آتی حکایت دارد.
کد خبر: ۴۳۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ - 16 September 2014


خبرنگار العالم روز شنبه از تونس گزارش داد: خبرها از فهرست گسترده ای از هواداران زین العابدین بن علی دیکتاتور سرنگون شده تونس، پس از بازگشت برخی از سران و نامزدی آنان برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری حکایت دارد.

وی افزود: مراسم استقبال از "منذر الزنایدی" یکی از وزیران حکومت سرنگون شده بن علی در بازگشت از پاریس، واکنش های ضد و نقیضی را در میان مردم تونس در پی داشته است. الزنایدی قصد دارد به فهرست نامزدهای وابسته به رژیم سابق بپیوندد.

کارشناسان سیاسی، بازگشت اعضای وابسته به حکومت بن علی به عرصه سیاسی و نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور را نتیجه مشکلات دولت در مرحله انتقالی و اشتباهات سه دولت روی کار آمده پس از انقلاب تونس برمی شمرند.

"بدرالدین عبدالکافی" عضو شورای مشورتی جنبش النهضه روز سه شنبه در گفت و گو با العالم خاطرنشان کرد: چهره های قدیمی وابسته به حکومت سابق تلاش می کنند با سوء استفاده از شرایط دشوار مرحله انتقالی و اشتباهات صورت گرفته از سوی برخی افراد، باردیگر کشور را متشنج و درگیریهای سیاسی را از سر بگیرند.

براساس نظرسنجی های اخیر، قائد السبسی، نخست وزیر پیشین، و کمال مرجان، وزیر خارجه سابق تونس، بیشترین شانس را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تونس دارند.

در همین حال دادستانی تونس اعلام کرد: تحقیقات درباره اتهام الباجی قائد السبسی، نخست وزیر سابق و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری تونس درخصوص تلاش افرادی در حزبش برای ترور وی را آغاز کرده است.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری تونس روز دوم آذرماه ( 23 نوامبر) آینده برگزار شود.




دانلود







لینک


لینک را کپی کنید دانلود








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن