تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819725154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه برای اجرای طرح های تحول اداری در حقیقت یک سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه رضایی:
هزینه برای اجرای طرح های تحول اداری در حقیقت یک سرمایه گذاری است
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت به کار گیری همه امکانات برای اجرای طرح های تحول اداری در کرمانشاه، گفت: هزینه برای عبور از شیوه های سنتی مدیریت و اجرا در ادارات استان در واقع یک سرمایه گذاری است.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی بابادی ظهر امروز در کارگروه تخصصی تحول اداری استان کرمانشاه که در محل شرکت گاز این استان برگزار شد، اظهار داشت: عدم وجود اعتبار کافی توجیه مناسبی برای اجرا نشدن تحول اداری در دستگاه های استان کرمانشاه نیست. وی ادامه داد: حتی اگر هیچ اعتباری نباشد از امکانات موجود از جمله نیروی انسانی کافی در ادارات می توان برای اجرای بسیاری از طرح ها کمک گرفت. ضمن اینکه بازده اجرای این برنامه ها در آینده صرفه جویی های بسیاری را برای اعتبارات به دنبال خواهد داشت. استاندار کرمانشاه ادامه داد: فرآیند های مهندسی مجدد در ادارات می تواند با کمک گرفتن از متخصصین دانشگاهی و پژوهش های آنها در این عرصه انجام شود. رضایی بابادی تصریح کرد: به هر نحوی که شده باید سیستم مدیریت و اداره امور از شکل سنتی خارج شده و با اجرای برنامه هایی مثل دولت الکترونیک به دنبال ایجاد یک سرعت و شتاب در برنامه های دستگاه های استان باشیم. وی افزود: همه دستگاه ها باید در این مورد کمک کنند و رسانه ها نیز در این حوزه با محوریت صدا و سیما می توانند بسیار نقش آفرین باشند. رضایی تصریح کرد: امروز بسیاری از پژوهش های مفید انجام می شود اما متاسفانه در گوشه کتابخانه ها می ماند و در اجرا به کار گرفته نمی شود. بنا براین باید به تجاری شدن نتیجه پژوهش ها توجه کرد و برای رسیدن به نقطه مطلوب متوقف نشد. استاندار کرمانشاه در پایان هزینه برای ایجاد تحول در نظام اداری را یک سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: از همه امکانات در این راستا باید بهره جست.


۱۳۹۳/۶/۲۵ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن