تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811351646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم: حامیان مالی سرخابی ها 20 میلیارد تومان پرداخت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خادم: حامیان مالی سرخابی ها 20 میلیارد تومان پرداخت کردند تهران - ایرنا - نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در فرایند واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: تاکنون حدود 20 میلیارد تومان از سوی حامیان مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پرداخت شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امیررضا خادم امروز سه شنبه در نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی و تربیت بدنی علوم ورزشی دانشگاه ها، افزود: حامی مالی باشگاه پرسپولیس تاکنون 10 میلیارد تومان پرداخت کرده است و همین حدود هم از سوی حامی مالی استقلال پرداخت شده است.
خادم درباره واگذاری این دو باشگاه که براساس مصوبه دولت در حال انجام است، گفت: امیدواریم تا پایان سال این اتفاق بیفتد.
معاون پارلمانی و حقوقی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در این نشست به تعامل این وزارتخانه با نمایندگان در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید چالش های زیادی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره وجود داشته و دارد اما این وزارتخانه توانست تعاملات بسیار خوبی با مجلس برقرار کند.
وی ادامه داد: در طی این مدت 29 پرسش از مقام عالی ورزش کشور صورت گرفت که از این تعداد به 24 پرسش پاسخ داده شد.
خادم ادامه داد: خوشبختانه تعاملات بین وزارت ورزش و جوانان با مجلس در حدی بود که این وزارتخانه در بین سایر وزارتخانه ها جزو کمترین وزارتخانه هایی بود که از آن سوال شد.
نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در فرایند واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی به حضورش در برنامه رادیویی به همراه دادکان اشاره کرد و گفت: آقای دادکان متخصص فوتبال هستند، از وی در آن برنامه انتظار داشتیم به جای این همه انتقاداتی که برخی از آنها غیرمنصفانه بود، این سوال را مطرح می کرد که آیا وزارت ورزش و جوانان به غیر از این روش راهی برای ساماندهی و واگذاری این دو باشگاه ها داشته و یا دارد؟.
وی گفت: از فردی چون دادکان که متخصص فوتبال هم هستند انتظار می رفت به جای آن همه انتقاد به این سوال پاسخ می داد و یا راهکاری را عنوان می کرد که البته من هنوز پاسخی در این راستا نگرفته ام، انتظار داشتیم که آقای دادکان در کنار ما باشند.
خادم در عین حال تاکید کرد: تا زمانی که در این مسوولیت باشم از اقدامات این وزارتخانه و خود در بحث فرایند واگذاری دفاع می کنم و انتظار داریم که متخصصین ما را در این مسیر همراهی کنند زیرا اگر همراهی آنها نباشد، به نتیجه نخواهیم رسید.
وی از هجمه های غیرمنصفانه که در این مدت در ورزش به ویژه در بحث واگذاری این باشگاه ها صورت گرفت، اظهار تاسف کرد.
در این نشست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی هم در باره نقش ورزش در سطح سلامت مردم جامعه گفت: برای تحقق این راهبرد باید به دو رویکرد کمی و کیفی آن توجه کرد.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها هدف بر آن است که در سطح کمی بتوانیم سطح مشارکت مردم در ورزش همگانی را تا سال 1404 به 40 درصد برسانیم.
عبدالحیمد احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان هم در باره مسایل فرهنگی در بخش های مختلف ورزشی گزارش هایی را در این جمع ارائه کرد.
مناف هاشمی معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان هم در این نشست به مشکلات در حوزه منابع انسانی این وزارت خانه اشاره کرد و افزود: در بخش معشیت و تسهیلات همکاران با مشکلاتی روبرو هستیم، امیدوارم با پیگیری های محمود گودرزی این مشکلات را به حداقل برسانیم.
وی همچنین در باره تخصیص بودجه فدراسیون ها نیز گزارشاتی ارائه کرد.
دومین نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ها «ورزش در برنامه ششم توسعه کشور» امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونان این وزارتخانه در هتل المپیک در حال برگزاری است.
ورزشی(3)**9250**ن.س


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن