تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814957213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضاي حق پخش با 22 ميليارد تومان!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: امضاي حق پخش با 22 ميليارد تومان!
به زودي حق پخش چهاردهمين دوره ليگ برتر بين فدراسيون فوتبال و سازمان صدا و سيما منعقد مي شود.

به گزارش «ورزش سه» و به رغم پایان هفته ششم، همان مهلتی که شورای تامین برای توافق بین طرفین تعیین کرده بود سازمان صدا و سیما تمایلی ندارد مبلغ پیشنهادی را افزایش دهد و از تهدیدهای فدراسیون فوتبال نیز هراسی ندارد. چرا که در ایران شبکه خصوصی نداریم و فدراسیون فوتبال به خاطر ملاحظات داخلی نمی تواند حق پخش بازی های لیگ برتر را به شبکه های خارجی بفروشد.

سازمان صدا وسیما می گوید درآمد 80 میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال از تبلیغات محیطی به خاطر پخش بازی ها از سوی شبکه های داخلی تامین می شود و اگر سازمان صدا وسیما بازی ها را پخش نکند طولی نخواهد کشید که همه شرکت ها تابلوی های تبلیغاتی خود را از دور زمین جمع خواهند کرد.

سازمان صدا و سیما اعلام داشته در شرایطی حاضر به افزایش حق پخش خواهد بود که تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد.

فدراسیون فوتبال به تازگی و برای مدت دو فصل قرارداد 160 میلیارد تومانی با یک شرکت تبلیغاتی امضا کرده و جالب اینکه همین مبلغ را برای یک فصل به سازمان صدا و سیما پیشنهاد داده است!

حال این سوال پیش می آید با توجه به عدم عقد قرارداد بین سازمان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال آیا بازی های هفته هفتم روی آنتن خواهد رفت یا نه؟



صدا و سيما


1393/06/09 17:47  تعداد بازدید: 4,508





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن