تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798417648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 91 آموزشگاه خراسان جنوبی برگزار می‌شود/امسال تنها سه زنگ در مدارس نواخته می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی لامعی:
برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 91 آموزشگاه خراسان جنوبی برگزار می‌شود/امسال تنها سه زنگ در مدارس نواخته می‌شود
بیرجند - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه در 91 آموزشگاه سطح استان برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار مهر، عباس لامعی صبح سه‌شنبه در افتتاحیه دوره آموزشی برنامه‌های تعالی مدیریت مدرسه اظهار کرد: معلمان سنگرداران عرصه تعلیم و تربیت هستند. وی با بیان اینکه طرح‌هایی که در آموزش و پرورش ارائه می‌شود از پختگی لازم برخودار است، بیان کرد: امید است این طرح‌ها سبب تعالی و موفقیت آموزش و پرورش شود. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: طرح تعالی مدیریت مدرسه یکی از سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش است. لامعی قرن 21 را عصر انفجار اطلاعات دانست و تصریح کرد: در این زمان اقتصاد، فناوری اطلاعات و صنعت جهانی شده و ما نمی‌توانیم از دیگر کشورهای جهان عقب بمانیم. وی بیان کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه در سطح پنج هزار و 700 آموزشگاه در سطح کشور برگزار می‌شود که این طرح باید در یک فرایند چهار ساله به اتمام برسد. لامعی گفت: این طرح در زمینه تعالی دانش‌آموزان برای مدیریت جامعه کارساز است. عدم تمایل به رشته‌های فنی از مشکلات آموزش و پرورش خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: اگر ما به دنبال دانشگاه عالی هستیم باید توجه ویژه به آموزش و پرورش داشته باشیم. لامعی افزود: وزارت آموزش و پرورش در برنامه تعالی مدرسه چند برنامه استراتزیک مهم طراحی کرده که حساس‌ترین آنها مشارکت دانش‌آموزان، معلمان و اولیاء است. وی با بیان اینکه طرح تعالی مدیرت مدرسه در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: خراسان جنوبی یک استان فرهنگی است که در زمینه‌های مختلف فرهنگی با توجه به پیشینه خود حرفی برای گفتن دارد. لامعی ادامه داد: در خراسان جنوبی صادرات مدیریت انجام می‌شود که این عامل سبب شده اولیای دانش‌آموزان در سرنوشت تحصیلی فرزندان خود خیلی حساس شوند. وی اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل در خراسان جنوبی عدم رغبت دانش‌آموزان و اولیا به رشته‌های فنی است که باید این عامل در سطح استان فرهنگ‌سازی شود. لامعی با اشاره به اینکه در افق 1404 باید 70 درصد دانش‌آموزان  به رشته‌های فنی هدایت شوند، بیان کرد: این مهم باید با تلاش فرهنگیان در سطح جامعه فرهنگ‌سازی شود. وی با بیان اینکه در زمان گذشته آموزش و پرورش آزمایشگاه بوده است، تصریح کرد: مدیران در قبال تک‌تک دانش‌آموزان مسئول هستند. مدارس کلکسیونی از زنگ‌ها/ امسال تنها سه زنگ در مدارس نواخته می‌شود مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: برای شروع سال تحصیلی جدید از آمادگی کامل برخودار هستیم که در سال جاری بازگشایی مدارس متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود. لامعی با بیان اینکه طی سالیان گذشته آموزش و پرورش به کلکسیونی از زنگ تبدیل شده است، گفت: در سال جاری از این اقدام خوداری و تنها سه زنگ در مهر،  13 آبان و زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته خواهد شد. مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: برای بدست آوردن دل مسئولین اجازه نخواهیم داد که وقت دانش‌آموزان در مدارس گرفته شود زیرا ما نسبت به اتلاف وقت دانش‌آموزان مسئول هستیم. لامعی با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی مهمترین دغدغه رهبر انقلاب است، اظهار کرد: اگر مسئولین به دنبال ارتقای مسائل فرهنگی جامعه هستند باید از آموزش و پرورش شروع کنند. وی در پایان با بیان اینکه آموزش و پرورش مدیران آینده کشور را تربیت می‌کند، یادآور شد: مهمترین سرمایه اجتماعی، در دست توانمند فرهنگیان است اما متاسفانه در زمان تزریق بودجه به آموزش و پرورش توجهی نمی‌شود زیرا عملکرد آنها دیربازده است.            


۱۳۹۳/۶/۲۵ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن