تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820904037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادرید طرحی برای مداخله هوایی در عراق ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر خارجه اسپانیا: مادرید طرحی برای مداخله هوایی در عراق ندارد مادرید- ایرنا- ˈخوسه مانوئل گارسیا مارگالوˈ وزیر خارجه اسپانیا اعلام کرد که کشورش به گروه ائتلاف بین المللی برای مبارزه با داعش کمک می کند اما هنوز تصمیم و طرحی برای ملحق شدن به ائتلاف ضد داعش برای بمباران و مداخله هوایی در عراق ندارد.


به گزارش ایرنا به نقل از تلویزیون ملی اسپانیا، مارگالو که روز گذشته (دوشنبه) در پاریس در جلسه ای که "فرانسوا اولاند" رئیس جمهوری فرانسه برگزار کرده بود شرکت داشت، گفت: شرکت در عملیات نظامی نخست مشروط به این است که آن را از ما درخواست کنند، دوم اینکه با یک قطعنامه بین المللی پشتیبانی شود.
وی افزود: در جایگاه سوم، شرکت اسپانیا باید با اجماع همه قدرت های سیاسی صورت گیرد و از نظر قانونی بدیهی است که نیاز به حمایت دولت و بحث و گفتگو در مجلس نمایندگان دارد.
در مورد کنفرانس پاریس که هدف آن هماهنگی کمک ها و اقدامات علیه داعش بود، وزیر اسپانیایی تصریح کرد: ما هنوز این گزینه ها را بر روی میز نداریم و هنوز هیچ تقاضای خاصی از اسپانیا نشده است.
مارگالو افزود: ما منتظریم که در این استراتژی جامع گفته شود که چه چیزهایی لازم است، چه انتظاری از ما دارند، در چه زمینه هایی می توانیم مفیدتر باشیم و هنگامی که همه این موارد را بر روی میز داشتیم، آن را بر اساس اصولی که قبلا اشاره شد، مورد مطالعه قرار خواهیم داد.
وزیر خارجه اسپانیا گفت: دولت آمریکا هنوز از اسپانیا تقاضا نکرده که از پایگاهایمان برای هواپیماهایش استفاده کند هرچند که این گزینه ای است که اسپانیا آن را قبلا مطالعه کرده و اگر از سوی ناتو به طور مستقیم حمایت نشود، نیاز به مجوزهای مخصوصی دارد.
مارگالو ادامه داد: در حال حاضر یک سری اقدامات نظیر کمک انساندوستانه، مبارزه با تبلیغات تروریستی، مبارزه با جذب تروریست در خاک اسپانیا و یا مقابله با تبلیغات افراط گرایی در جریان هستند و اسپانیا همچنان بر آنها تاکید خواهد کرد.
وی افزود: اسپانیا همیشه در خط مقدم مبارزه با تروریسم بویژه القأعده و داعش قرار داشته و این تهدید تروریستی، خطری است که نخست بر روی کشورهای منطقه و سپس بر روی همه کشورهای جهان اثر می گذارد و هیچ کشوری نمی تواند در میان یک جنگ مداوم، آزادی خود را در درازمدت حفظ کند.
اروپام *5*491** 1337


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن