تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت حقوق بشر در بحرین نگران کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزارت خارجه نروژ: وضعیت حقوق بشر در بحرین نگران کننده است تهران - ایرنا - وزارت خارجه نروژ با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: وضعیت حقوق بشر در بحرین بسیار نگران کننده است و از ابتدای بهار عربی در سال 2011 تا به امروز بطور روزافزون در حال وخیم تر شدن است.


به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، وزارت خارجه نروژ به دنبال دیدار هانس براتسکار وزیر مشاور دولت نروژ در امور خارجه با نبیل رجب رییس مرکز حقوق بشر بحرین که از وی به عنوان فعال حقوق دان معروف نام برد، این مطلب را اعلام کرد.
در بیانیه مزبور آمده است : بازداشت مریم الخواجه دانمارکی بحرینی الاصل بیانگر وضعیت دشوار مدافعان حقوق بشر در بحرین است .
بیانیه افزود : نروژ با مقامات دانمارک در خصوص این موضوع در تماس مستقیم و مستمر بسر می برد. نروژ به تلاش خود به همراه سایر کشورها ادامه خواهد داد تا فعالان حقوق بشر بازداشت شده در بحرین آزاد شوند.
بیانیه وزارت خارجه نروژ خاطرنشان کرد: در دیدار هانس براتسکار و نبیل رجب مشکلات و گرفتاری های فراروی فعالان حقوق بشر در بحرین همانند عبدالهادی الخواجه و دخترش مریم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گفته العهد، نروژ طی دوره کنونی شورای حقوق بشر سازمان ملل در دهم سپتامبر نسبت به وضعیت حقوق بشر در بحرین به شدت ابراز نگرانی کرد.
خاورم ** 1487 **1566


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن