تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819131213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزیدگان مسابقه ملی فناوری از تسهیلات نخبگان برخوردارنیستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رتبه برترمسابقه ملی فناوری: برگزیدگان مسابقه ملی فناوری از تسهیلات نخبگان برخوردارنیستند تهران-ایرنا-رتبه برتر چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو گفت: برگزیدگان این مسابقه حتی از کمترین تسهیلات سطح سه بنیاد ملی نخبگان برخوردار نیستند.


مسابقه ملی نانو که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی در زمینه فناوری نانو است،با هدف افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی، جهت دهی فعالیت های آموزشی و حمایت های تشویقی از سوی ستاد توسعه فناوری نانو در دو گروه تحصیلات تکمیلی و مقطع کارشناسی و پایین تربرگزارمی شود.
عباس رستمی در چهارمین دوره ازمسابقات ملی نانو که اردیبهشت ماه سال جاری برگزارشد با امتیاز 2988 رتبه اول را کسب کرد.
وی که دانشجوی دکتری تخصصی نانو فناوری الکترونیک دانشگاه تهران است روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:برگزیدگان مسابقه ملی نانو حتی از امتیاز کسر خدمت سربازی برخوردار نمی شوند.
رستمی تصریح کرد:متاسفانه در مقایسه با برگزیدگان المپیادها مختلف تاکنون حمایت چندانی از برترین های مسابقه ملی نانو انجام نشده است.
رستمی در مراسم تقدیر از برترین های مسابقه های نانو 2 میلیون تومان نقدی و یک میلیون تومان خدمات آزمایشگاهی دریافت کرد.
وی افزود:شرایط شرکت کنندگان در مسابقه ملی نانو به جهت میان رشته ای بودن این رشته که باید از دانش شیمی، فیزیک و مواد آگاهی داشته باشند نسبت به شرکت کنندگان در المپیادهای مختلف که فقط یک منبع درسی دارند سخت تر است.
رستمی اظهارکرد:برندگان المپیادهای علمی به عضویت بنیاد ملی نخبگان درمی آیند اما مسابقه ملی نانو نه به لحاظ رزومه علمی و نه به لحاظ جوایزمالی برای شرکت کنندگان و برگزیدگان جایگاهی ایجاد نمی کند.
این برگزیده در ادامه تصریح کرد:تغییر قوانین در زمینه حمایت از افراد علمی بسیار سخت و زمان بر است اما خوشبختانه یک تیم دربنیاد ملی نخبگان برای بررسی قوانین فعال شده که امیدواریم در این زمینه حمایت های بیشتری از سوی بنیاد صورت گیرد.
عباس رستمی دارای مدرک کارشناسی مهندسی معدن ازدانشگاه امیرکبیر، کارشناسی ارشد نانو فناری مواد از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی دکتری تخصصی نانوفناوری الکترونیک دانشگاه تهران است.
وی موفق شده است در دو دوره نخست رتبه هفتم و درچهارمین مسابقه ملی نانو رتبه برتر را کسب کند.
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو درراستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده درسند راهبرد 10 ساله فناوری نانو و درپی برگزاری موفقیت آمیز دوره های گذشته مسابقه ملی فناوری نانو، اقدام به برگزاری چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو کرده است.
مسابقات دانشجویی فناوری نانو هرسال با گستره ملی، توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفراز علاقمندان به فناوری نانو برگزار می شود.
درآیین اختتامیه چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو که در اوایل شهریورماه سال جاری برگزارشد از 29 نفر برگزیده این دوره از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.
در این دوره از 10 نفر دکتری تخصصی، 9 نفر کارشناسی ارشد، 9 کارشناسی و یک دانش آموز به عنوان برگزیدگان چهارمین دوره مسابقه ملی فناوری تجلیل شد.
علمی (4) ** 9340**1440


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن