تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819152247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان قمی موفق به کسب رتبه های برتر مسابقات ملی مهارت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قم: نخبگان قمی موفق به کسب رتبه های برتر مسابقات ملی مهارت شدند قم - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم گفت: تیم کارآموزان اعزامی استان به پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با کسب 4 مدال طلا، یک نقره، 4 برنز و 5 دیپلم افتخار با درخششی بی سابقه نسبت به سالهای گذشته به کار خود پایان داد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، "احمد عطارنیا" روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، انتخابی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت برزیل 2045، از نهم تا پانزدهم شهریورماه سال جاری در استان البرز برگزار شد.
وی ادامه داد: 24 نفر از جوانان با استعداد و نخبه قمی متشکل از 22 نفر مرد و دو نفر زن، در 20 رشته، در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند و توانستند با درخششی بسیار مطلوب به مقام سوم این مسابقات دست یابند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم ابراز داشت: تیم اعزامی استان توانست با 20 پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه تیمی قم را در رده بندی استانها برحسب میانگین امتیاز مدالها از رده 23 به رده سوم کشوری ارتقاء بخشد.
عطارنیا بیان داشت: نخبگان مهارتی استان قم در 20 رشته شامل آشپزی، الکترونیک، تاسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، تراش CNC، جواهر سازی، جوشکاری، خیاطی، رباتیک، طراحی فضای سبز، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی وب، فرز CNC، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، قنادی، کاشیکاری دیوار و کف، کنترل صنعتی، لوله کشی و گرمایشی و ساخت و تولید با حریفانی از استانهای مختلف کشور به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: مدال آوران استان قم با این افتخارآفرینی به اردوی مسابقات جهانی برزیل 2015 را یافتند. ک/1
/8138/ 553


20/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن