تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813148831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمشیرباز ایرانی : برای رقابت های اینچئون روز شماری می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازی های آسیایی 2014، شمشیرباز ایرانی : برای رقابت های اینچئون روز شماری می کنم تهران - ایرنا - شمشیرباز عضو تیم ملی اسلحه سابر گفت : با وجودی که برترین شمشیربازان جهان در آسیا حضور دارند ولی برای رویارویی با رقبا در بازی های آسیایی اینچئون صد در صد آماده هستم و روز شماری می کنم .


مجتبی عابدینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر پس از رقابت های قهرمانی آسیا 2013 چین، به صورت مستمر پیگیری شد و برپایی اردوی یک ماه مشترک ایران با تیم ملی اوکراین ، تیم را به بالاترین سطح آمادگی رساند.
این شمشیرباز یادآور شد که برترین شمشیربازان جهان در آسیا حضور دارند و در حال حاضر عنوان قهرمانی المپیک 2008 چین و 2012 لندن به ترتیب در اختیار شمشیر بازان چینی و کره ای قرار دارد اما سطح شمشیربازی ایران نیز به سطح جهانی و برترین های آسیایی نزدیک شده و برهمین اساس حریفان روی تیم ایران نیز حساب باز کرده اند و از رویارویی با ما می هراسند.
وی کسب مدال برنز تیمی و دو مدال نقره و برنز انفرادی توسط تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی را (تیرماه ) را نشان از رشد این رشته ورزشی در سال های اخیر دانست .
عابدینی گفت: شمشیربازان اسلحه سابر امسال در جریان رقابت های جهانی کازان روسیه جزو 64 نفر برتر جهان قرار گرفتند و من نیز جزو 32 نفر برتر جهان ایستادم ضمن این که از نظر تیمی هم در جایگاه نهم جهان قرار گرفتیم .
به گفته عابدینی چین در رقابت های جهانی کازان روسیه با دو پله اختلاف با ایران در جایگاه یازدهم ایستاد.
همچنین علی یعقوبیان یکی دیگر از شمشیربازان اعزامی به اینچئون گفت که تیم شمشیربازی کاملا آماده است اما با این وجود پیش بینی در مورد کسب مدال در بازی های آسیایی سخت است .
وی خاطرنشان کرد که از فروردین ماه امسال تمرینات به صورت مستمر پیگیری شده است .برپایی اردوی مشترک و یک ماهه تیم ملی اسلحه اپه با تیم های اوکراین و لهستان نیز تیم را به آمادگی مطلوب نزدیک کرد.
وی مهم ترین حریفان شمشیربازان اسلحه اپه را بازیکنانی از کشورهای کره جنوبی ، چین ، ژاپن ، قزاقستان و قرقیزستان عنوان کرد و گفت: شناخت خوبی از حریفان در بازی های آسیایی داریم و تیم های قزاقستان و قرقیزستان نیز بازیکنانی از کشورهای روسیه و اوکراین خریده اند که ما با نحوه بازی آنان آشنا هستیم.
وی کسب مدال توسط شمشیربازان را دور از دسترس عنوان نکرد و افزود: پیروزی مقابل حریفان چندان سخت و دور از دسترس نیست اما عوامل مختلفی همچون قرعه کشی ، شرایط روحی - روانی بازیکن ، شرایط سالن و حضور تماشاچیان و داوری مغرضانه یا گرفتن امتیاز به نفع حریف می تواند همه پیش بینی ها را برهم زند.
تیم ملی شمشیربازی متشکل از هشت شمشیرباز اسلحه اپه و سابر دوشنبه شب تهران را به مقصد کره جنوبی ترک کرد.
رقابت های شمشیربازی بازیهای آسیایی 2014 اینچئون از 29 شهریورماه تا سوم مهرماه برگزار می شود و تیم ملی پنجم مهرماه راهی تهران خواهد شد.
مجتبی عابدینی ، علی پاکدامن ، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران ملی پوشان تیم اسلحه سابر هستند و سعید فتحی سرمربیگری این تیم را به عهده دارد.
محمد رضایی، سید صادق عابدی، طاهر عاشوری وعلی یعقوبیان بازیکنان تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه هستند و سیامک صید عسگری به عنوان سرمربی این تیم را همراهی می کند.
هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون از 28 شهریور ماه آغاز می شود و این دوره از بازی ها تا 12 مهرماه ادامه دارد.
ورزشی (4)**1828**1581


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن