تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798765982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با مازندرانی های حاضر در اینچئون آشنا شوید/ مازندرانی ها به دنبال جاودانگی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با مازندرانی های حاضر در اینچئون آشنا شوید/ مازندرانی ها به دنبال جاودانگی ساری – ایرنا - هفدهمین دوره بازی های آسیایی ، امسال از 28 شهریورماه در اینچئون کره جنوبی آغاز شد و مازندران با 25 ورزشکار پرامید و با انگیزه در این رقابت ها شرکت می کند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، اگر چه در آن تعداد ورزشکاران مازندرانی در مقایسه با دوره گذشته تغییری نکرد اما انتظار می رود تعداد مدال ها و یا کیفیت آن ها دچار تغییرات مثبت و امیدآفرین باشد .
بهداد به دنبال طلای سنتی
سرشناس ترین و پر افتخارترین وزنه بردار کاروان ایران در بازی های آسیایی 2014 اینچئون ، هم پرچمدار کاروان است و هم یکی از امیدهای قطعی کسب مدال طلا در بازی های آسیایی کره جنوبی.
بهداد سلیمی متولد 1369 از شهر قائمشهر پر امیدترین فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری ایران در حال حاضر است.
بهداد با ارتقا و شکستن رکورد یکضرب دنیا به میزان یک کیلوگرم(215 کیلوگرم) البته به صورت غیر رسمی بیش از پیش همه را به کسب یک مدال خوشرنگ در بازی های آسیایی که به عنوان دومین مدال طلای او در این رقابت ها به حساب می آید امیدوار کرد.
بهداد سلیمی با کسب عناوین قهرمانی جهان در سال های 2010 و 2011، طلای بازی های آسیایی در سال 2010 و کسب نشان طلای بازی های المپیک2012 لندن ستاره تیم ایران و قاره آسیا به حساب می آید که می توان از حالا مدال طلای دسته فوق سنگین را برای او کنار گذاشت.
مولایی مصدوم شد، دل وزنه برداری لرزید!
جوان ترین و کم سن و سال ترین وزنه بردار ملی پوش حاضر در تیم ملی وزنه برداری کشورمان اعزامی به بازی های آسیایی 2014 اینچئون است.
بهادر مولایی ملی پوش دسته 105+ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان، متولد سال 1372 و یکی دیگر از مازندرانی های پر امید تیم ملی وزنه برداری در بازی های آسیایی 2014 اینچئون است.
اگر چه بهادر مولایی شرایط و جایگاه بسیار خوبی را پس از درخشش در سال 2013 و کسب مدال نقره جهان در نبود بهداد سلیمی و در دسته فوق سنگین برای خود در تیم ملی وزنه برداری دست و پا کرده و به رکوردهای ایده آلی خصوصا در حرکت دو ضرب رسیده است ولی این وزنه بردار جوان در حادثه تلخی که روز رکوردگیری برایش ایجاد شد(پیچ خوردن مچ پا زیروزنه 261 کیلوگرمی) به شدت مصدوم شد و دل اهالی وزنه برداری را لرزاند! زیرا اگر مصدومیت بهادر جدی باشد، او را باید ناکام ترین وزنه بردار ایران بدانیم.
بهادر مولایی هم یکی از امیدهای مدال وزنه برداری در بازی های آسیایی کره جنوبی است و اگر او نباشد، هم فاتحه یک مدال را باید خواند و هم از دست دادن یک وزنه بردار مستعد.
براری در آستانه سفر، برگشت !
محمد رضا براری دیگر وزنه بردار 105 کیلویی کشورمان اعزامی به هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 بود.
براری متولد سال 1368 و اهل ساری است. این وزنه بردار با اخلاق و کم حاشیه، اگر چه قبل از آخرین رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری درگیر سرماخوردگی شدید شده و این بیماری بدنش را از حالت نرمال خارج کرده بود ولی با ثبت رکوردهای 180 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 220 کیلوگرم در دو ضرب تقریبا امیدوار و کم حاشیه می خواست ساکش را برای اعزام به بازی های آسیایی ببندد که گرفتار مصدومیتی ناگهانی شد و در شرایطی که همگان در انتظار کسب مدال از او بودند، از رفتن به اینچئون بازماند .
براری با کسب مدال برنز رقابت های جهانی 2013 لهستان یکی از امیدهای کاروان وزنه برداری به حساب می آمد، ولی این مصدومیت لعنتی . . . !
در انتظار نمایش آمادگی نوشاد
در حال حاضر بهترین پینگ پنگ باز کشورمان است. البته او چند سالی است که این عنوان را با خود یدک می کشد؛ بازیکنی که در المپیک لندن در اوج آمادگی فوق العاده حاضر شد.
فوق العاده از آن جهت که بدون هیچ استرس و اضطرابی مقابل رقبای با تجربه خود حاضر شد. او با عملکرد خوب خود توانست در جمع 50 پینگ پنگ باز برتر دنیا قرار بگیرد.
اگر چه او قابلیت این را داشت که رنکینگ خود را بهبود ببخشد و رتبه های بهتری را از آن خود کند اما حضور نداشتن نوشاد در بسیاری از مسابقات بین المللی و برون مرزی باعث شد تا از دوران اوج خود کمی فاصله بگیرد تا جایی که در لیگ برتر نیز نتوانست مثل همیشه باشد.
نوشاد با این وجود همچنان بهترین پینگ پنگ باز ایران است که فاصله قابل توجهی با نفرات بعد از خودش دارد. نوشاد در رقابت های تیمی جهان در ژاپن به نسبت دیگرهم تیمی هایش عملکرد قابل دفاعی نداشت و همین امر باعث شد تا رنکینگ او کمی تنزل پیدا کند.
حالا فرصتی دیگر پدید آمده تا نوشاد باز هم خودنمایی کند و توانایی های خود را به نمایش بگذارد. نوشاد این روزها به لحاظ روحی بهتر از گذشته است و با این اوصاف باید منتظر باشیم تا ببینیم نوشاد در اینچئون چه می کند.
به دنبال هت تریک
پلنگ جویبار در آستانه یک افتخار بزرگ است. وی در صورت کسب مدال طلا در اینچئون به سومین مدال طلای خود در بازی های آسیایی دست پیدا خواهد کرد. یزدانی در 2006 دوحه و 2010 چین هم توانست به راحتی حریفان آسیایی خود را شکست دهد و مدال طلا بگیرد.
وی درصدد است تا ناکامی خود را در رقابت های جهان که در ازبکستان نصیبش شد را با کسب مدال طلا به فراموشی بسپارد. یزدانی زخم خورده است و مطمئنا حریفان آسیایی خود را از دم تیغ خواهد گذراند.
کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان روی مدال طلا وی هم فدراسیون و هم سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی حساب باز کردند. منتظر هت تریک رضا یزدانی در اینچئون هستیم.
اولین حضور در بازی های آسیایی
مسعود اسماعیل پور عضو ثابت تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های مختلف آسیایی و جهانی است. وی دو هفته قبل توانست با درخشش خود مدال نقره وزن 61 کیلوگرم را برای کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان در ازبکستان به دست آورد.
مسعود به خوبی حساسیت کار را می داند و واقف است مدال طلای وی می تواند چه کمک شایان توجهی به کاروان کشورمان در رده بندی کلی مدال ها بکند.
اسماعیل پور را خوب می شناسیم و می دانیم تمام انرژی اش را برای کسب مدال طلا صرف می کند. مسعود قهرمانی جوانان جهان، برنز و نقره بزرگسالان جهان و آسیا را در کارنامه دارد. وی در کلکسیون افتخاراتش مدال آسیایی را کم دارد که مطمئنا در اینچئون به آن خواهد رسید.
فقط طلا
عزت ا... اکبری با کسب مدال نقره در رقابت های جهان در سال گذشته در بوداپست مجارستان برای خود نامی دست وپا کرد.
این جوان شایسته جویباری به مانند دو همشهری دیگرش درصدد این است که از اینچئون با کسب مدال خوشرنگ طلا برگردد. وی در ازبکستان غایب بود و حالا سرمربی تیم ملی متوجه شد که چه اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
جانشین وی رضا افضلی ره به جایی نبرد و اوت شد. اکبری مقام سوم آسیا را در سال 2013 در کارنامه دارد ولی در بازی های آسیایی رنگ مدال بسیار مهم است. اگر اتفاق خاص رخ ندهد حداقل وی را باید در فینال ببینیم. امیدواریم رنگ مدالش طلا باشد.
نخستین حضور
جوان ترین عضو ترکیب اصلی تیم ملی والیبال کشورمان مجتبی میرزاجانپور است. بازیکنی که با سرعتی باورنکردنی به یکباره قدرتی زن فیکس تیم ملی شد و جایش را در تیم کواچ باز کرد.
او که آخرین بازیکن ورودی ولاسکو به تیم ملی بود، بعد از رفتن او هم توانست اعتماد کواچ را جلب کند و در نبود بازیکنی مانند حمزه زرینی، جای او را به خوبی پرکرد. انرژی فوق العاده میرزاجانپور مهم ترین شاخصه این جوان بابلی است و او اگر بتواند این انرژی عظیم را کنترل کند می تواند در شرایط سخت تیم در بازی های آسیایی، به کمک کواچ بیاید.
میرزاجانپور نخستین حضورش در بازی های آسیایی را تجربه می کند.
در فکر جبران
عادل غلامی سرعتی زن شایسته آملی که در تیم ملی والیبال کشورمان جایگاه ثابتی دارد. وی چهار سال پیش به همراه بهروز عطایی به عنوان مربی در معیت تیم ملی در گوانگ ژو چین حضور داشت که در عین ناباوری در فینال شکست خوردند و به مدال نقره بسنده کردند.
وی یکی از بازیکنان مورد اعتماد کواچ به حساب می آید. بازی های درخشان وی به همراه مجتبی میرزاجانپور در لیگ جهانی و رقابت های قهرمانی جهان در لهستان چشم ها را خیره کرد.
مدال طلای والیبال در اینچئون قطعی است و تیم های آسیایی تاب توان مقاومت در مقابل تیم ملی کشورمان را ندارند. اگر اتفاق خاصی نیفتد،مدال طلا را باید در کارنامه افتخارات عادل غلامی دید.
با انگیزه
بشیر باباجان زاده فرنگی کار بابلی تیم ملی کشورمان پس از کش و قوس های فراوان توانست مسافر اینچئون شود. بشیر بسیار راضی بود که به بازی های آسیایی اعزام شود تا رقابت های قهرمانی جهان در ازبکستان.
وی در سال 2011 در استانبول توانست اولین نشان تاریخ کشتی فرنگی کشور در سنگین وزن را به دست بیاورد. وی در المپیک 2012 لندن هم حضور داشت و از تجربه فوق العاده بالایی برخوردار است.
باباجان زاده بسیار با انگیزه تمرین کرد و در آمادگی کامل به سر می برد. فقط کسب مدال طلا وی را در اینچئون راضی خواهد کرد. این بابلی خوش غیرت و متعصب جز طلا به چیز دیگری فکر نمی کند. باید منتظر درخشش وی در اینچئون باشیم.
جوان ترین عضو مازندرانی کاروان
فرزان عاشورزاده اهل عباس آباد تنکابن است و عضو تیم ملی تکواندو کشورمان. وی در رقابت های قهرمانی آسیا آنقدر درخشان و با قدرت ظاهر شد که اهالی فدراسیون علیرغم سن کم اش نتوانستند بر روی نامش خط قرمز بکشند و وی را با خود به اینچئون نبرند.
البته وی در رقابت های انتخابی برای بازی های آسیایی بر دیگر مازندرانی حاضر در اردوی تیم ملی یعنی ابوالفضل یعقوبی که اهل جویبار است غلبه کرد تا مسافر کره جنوبی شود.
در دو سال اخیر رشد چشمگیری داشت و اگر به همین منوال ادامه دهد پدیده آسیا خواهد شد. مدال عاشورزاده در اینچئون قطعی است اگر کره ای ها اعمال نفوذ نکنند وی طلا را برای کاروان کشورمان به ارمغان خواهد آورد.
فرزان اولین حضور در بازی های آسیایی را در 18 سالگی تجربه می کند و کم سن ترین عضو کاروان کشورمان محسوب می شود.
خسته از کسب مدال برنز
سرشناس ترین عضو تیم ملی تکواندو زنان کشورمان محسوب می شود. سوسن حاجی پور تکواندوکار بابلی در چند سال اخیر در هر رویداد مهم آسیایی که شرکت کرد به مدال برنز رسید و دیگر بالاتر نرفت. حاجی پور البته یکماه قبل در رقابت های قهرمانی نظامیان جهان در تهران به مدال نقره رسید که همه انتظار طلا را از وی داشتند.
حاجی پور از تجربه بالایی برخوردار است و در المپیک لندن هم حضور داشت. دیگر خودش هم از کسب مدال برنز خسته شده است. در اینچئون از امیدهای مسلم کسب مدال به حساب می آید. امیدواریم با کسب نشان طلا در اینچئون نامش را به تاریخ الصاق کند.
مجتبی عابدینی، باتجربه و قدری محتاط
سومین دوره بازی های آسیایی را در پیش دارد. با تجربه ترین سایبریست ایران در این بازی ها است که البته تا به حال دستش به مدال بازی های آسیایی نرسیده است. در آسیا مدال دارد اما انگار مدال بازی های آسیایی برای او هم رنگ دیگری دارد.
برای همین وقتی درباره بازی های پیش رو حرف می زند، می گوید باید در این دوره تیم ملی ایران به مدال برسد. مجتبی عابدینی به این موضوع فکر می کند که شاید چهار سال دیگر فرصت تجربه چهارمین بازی های آسیایی اش را نداشته باشد، بنابراین می گوید هر طور شده باید این مدال به دست آید.
البته تجربه دو دوره قبل به خوبی در کلامش مشخص است. با اینکه از مدال قطعی حرف می زند اما ریسک نمی کند و از طلا صحبتی به زبان نمی آورد.
فقط طلا کم دارد
بوکسور سنگین وزن تیم ملی همانند علی مظاهری از باتجربه ترین نفرات تیم ملی است. او در سال های اخیر افت و خیزهای زیادی داشته است و در رقابت های قهرمانی آسیا در اردن مدال برنز مسابقات را به سینه زد.
البته خیلی ها از این برنز هم انتقاد کردند و حالا با شرایطی که وجود دارد به نظر می رسد که تکرار برنز سال 2006 دوحه می تواند یک نتیجه خوب برای او و تیم ملی باشد.
جاسم دلاوری علاوه بر برنز بازی های آسیایی، برنز قهرمانی آسیا را هم دارد. او طلا را در ویترین افتخاراتش کم دارد اما با این حال نمی توان چنین توقعی را از او داشته باشیم.
البته بوکس ایران به طور کلی همیشه در همین سنگین وزن توانسته به موفقیت برسد و باز هم یکی از امیدهای اصلی کسب مدال همین وزن خواهد بود اما آیا دلاوری می تواند از عهده این کار بربیاید یا نه موضوعی است که در حین برگزاری بازی ها معلوم خواهد شد.
فوق العاده در مبارزه
سجاد عباسی چهار سال پیش هم در گوانگ ژو حضور داشت و به مدال برنز رسید. بعد از چهار سال انگیزه فراوانی دارد تا در دومین حضورش در بازی های آسیایی به مدال خوشرنگ طلا برسد.
وی طلای جوانان و بزرگسالان جهان را هم در کارنامه خود دارد و باید در اینچئون ازفرصت استفاده کند و مدال طلا بازی های آسیایی را هم به کلکسیون افتخارات خود بیافزاید.
وی از توان فنی بالایی برخوردار است و از این بابت هیچ کم و کسری ندارد. اگر دچار مصدومیت نشود حتما طلا را دشت خواهد کرد. عباسی ساکن قائمشهر است.
آرزوی دو و میدانی مازندران برآورده می شود؟
کیوان قنبرزاده هم دومین حضورش در بازی های آسیایی را تجربه می کند. وی در گوانگ ژو 2010 در عین بدشانسی هشتم شد! وی 2 متر و 19 سانتی متر در چین پرید و فقط با یک خطا بیشتر نسبت به نفر سوم به رتبه نازل هشتمی رسید.
وی با کسب مدال نقره رقابت های قهرمانی آسیا در هند به تابوی 30 ساله کشورمان در پرش ارتفاع پایان داد. کیوان در اینچئون کار سختی را پیش رو دارد ولی غیر ممکن نیست.
وی با کسب مدال در اینچئون جامعه ورزش کشور و مازندران را به وجد خواهد آورد. برای این پرنده خوش نقش بابلی آرزوی موفقیت داریم.
شایسته کسب مدال
مجید قیدی اهل ساری است و کاپیتان تیم ملی تیر و کمان کشورمان. وی قبل از حضور در اینچئون در گفتگوهای مختلف از آمادگی بالای خود و هم تیمی هایش سخن می گفت.
با توجه به احساس مسئولیتی که می کند و وظیفه ای که برای رهبری روانی تیم دارد کارش سخت تر است منتها به شایستگی هایش ایمان داریم و با دست پر به کشور باز خواهد گشت. مجید قیدی را به خاطر بسپارید و منتظر مدال ازسوی وی باشید.
چالاکی به تاریخ می پیوندد؟
فاطمه چالاکی عضو ثابت چند سال اخیر تیم ملی کاراته بانوان کشورمان بوده است. وی در گوانگ ژو هم حضور داشت و توانست به مدال برنز برسد. چالاکی در یک رقابت سخت و نفس گیر رزیتا علی پور همشهری خود را در انتخابی کنار زد و مسافر اینچئون شد.
البته بارها اعلام کرد هر کدامشان که به بازی های آسیایی بروند و در صورت کسب موفقیت جایزه شان را تقسیم خواهند کرد که امیدواریم چالاکی یادش نرود! چالاکی در صورت کسب مدال طلا به اولین زن ورزشکار مازندرانی تبدیل خواهد شد که نخستین مدال طلا را در بازی های آسیایی کسب کرده است.
از وی انتظار می رود به راحتی تا فینال بالا بیاید. کسب مدال طلا دور از دسترس نیست فقط به کمی تیز هوشی نیاز دارد.
چالوسی با استعداد
در گوانگ ژو جوانترین عضو کاروان ایران در بازی های آسیایی با 16 سال سن بود. وی در سال 2010 در رشته تخصصی خود تیر نیانداخت و به عنوان بهتر از نهمی نرسید.
بهاره جاندار این بار مصمم است جبران مافات کند و یکی از سکوهای سه گانه را به دست آورد. وی با کسب مدال طلا در رقابت های جوانان آسیا برای اولین مرتبه مازندران را صاحب مدال در تیراندازی کرد. اگر بدشانسی به سراغ این بانوی چالوسی نیاید، باید امیدوار باشیم با دست پر برگردد.
به دنبال قهرمانی
دروازه بان با سابقه لیگ هندبال کشور برای دومین مرتبه بازی های آسیایی را تجربه می کند. عباس اسد...زاده که اهل قائمشهر است در سال 2010 در معیت تیم ملی هندبال در گوانگ ژو به مقام ارزشمند نائب قهرمانی دست پیدا کرد.
اسد...زاده امیدوار است در اینچئون بتواند با تیم ملی به قهرمانی برسد. هر چند که در کره جنوبی هندبال کشورمان کار سختی در پیش دارد و به این راحتی نمی تواند قهرمان شود. اسد...زاده آخرین بازی آسیایی خود را تجربه می کند که امیدواریم با کسب مدال خوشرنگ طلا به میهن باز گردد.
تنها فوتبالیست مازنی حاضر در اینچئون
مرتضی پورعلی گنجی اهل بابل است. وی تنها فوتبالیست مازندرانی حاضر در اینچئون است که سخت مورد توجه وینگادا قرار گرفته است. وی در تیم نفت تهران بازی می کند و از بازیکنان تاثیرگذار تیمش محسوب می شود.
پورعلی گنجی در سال 2009 در معیت تیم ملی نوجوانان در جام جهانی نیجریه بازی کرد. پورعلی به عنوان یک بازیکن میانی در ترکیب اصلی تیم ملی امید به میدان خواهد رفت و فرصت مناسبی دارد تا بتواند یک مدال خوشرنگ را در بازی های آسیایی به دست آورد. کسب مدال در رشته فوتبال دور از دسترس نیست.
سخت اما ممکن
بهترین نتایج تاریخ ژیمناستیک کشور توسط او به دست آمده و تنها ژیمناستی است که توانسته در جام جهانی در کشور جمهوری چک قهرمان شود. هادی خناری نژاد اهل قائمشهر است.
وی چهار سال پیش به همراه احسان خدادادی در گوانگ ژو حضور داشت ولی امسال فقط خودش فرصت حضور در اینچئون را به دست آورد.
خناری نژاد در چهار سال پیش توانست در ماده دارحلقه تا فینال پیش برود. خودش بسیار امیدوار است که می تواند جبران مافات کند و با دست پر به میهن باز خواهد گشت. فکر کنید که در ژیمناستیک بتوانیم مدال بگیریم.
همیشه موفق
فرزین اسدی در گوانگ ژو جوانترین مدال آور در بازی های آسیایی با 17 سال سن لقب گرفت. وی 4 سال قبل در گوانگ ژو توانست مدال برنز 4 نفره کایاک را به دست آورد و این بار درصدد است به همراه هم تیمی هایش مدال خوش رنگ را در اینچئون برگردن بیاندازد.
این نوشهری با استعداد در هر میدانی که حاضر می شود با دست پر بر می گردد. در اینچئون مطمئنا بر روی سکو خواهد بود، اما طلا طعم متفاوتی دارد.
کاپیتان باشخصیت
حضور مداوم امین بوداغی در تیم ملی آب های آرام کشورمان منجر شده است که از وی به عنوان کاپیتان یاد شود. امین بوداغی که اهل بابلسر است در گوانگ ژو حضور داشت و توانست بر سکوی سوم بایستد.
کاپیتان آب های آرام پایان طوفانی می خواهد تا در اینچئون به مدال طلا برسد. مدال طلا اینچئون در آمال او بوده و برایش زحمات فراوانی متحمل شد. او در اوج پختگی از اولویت های کشورمان برای دستیابی به مدال طلا در بازی های آسیایی محسوب می شود.
پژمان طلا می خواهد
در تیم های جوانان و امید کشورمان در رقابت های آسیایی حاضر بود و با دست پر بر می گشت. انتظار می رود پژمان دیوسالار در رشته کانو کانادایی به عنوان تنها مازندرانی حاضر بتواند به مدال خوشرنگ طلا برسد.
وی در آلماتی قزاقستان توانست مدال طلا بگیرد. همین موفقیت روحیه برتری جویی اش را به حداکثر رساند تا در اینچئون هم برای طلا وارد میدان شود. پژمان علیرغم جوانی سرشار از انگیزه است و در خود می بیند که افتخار بزرگی را پدید آورد و همه را به حیرت وا دارد. ک/4
7331/608


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن