تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804368100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود عباس با دستاویز قرار دادن حماس، قصد دارد مجوز پیوستن به ائتلاف جدید آمریکا را کسب کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"محمود عباس" با دستاویز قرار دادن حماس، قصد دارد مجوز پیوستن به ائتلاف جدید آمریکا را کسب کند
در حالی که وزرای خارجه کشورهای عربی، علیه داعش گرد آمده بودند، محمود عباس، از این فرصت، برای تخریب و تحریک علیه مقاومت فلسطین، استفاده کرد، تا با دستاویز قرار دادن مقاومت حماس و گنجاندن آن در کنار تروریسم، مجوز پیوستن به ائتلاف جدید آمریکایی در جنگ علیه تروریسم را کسب کند.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "فلسطین الآن"؛ در حالی که وزرای خارجه کشورهای عربی، علیه داعش گرد آمده بودند، محمود عباس، رئیس دولت خودگردان در رام الله، از این فرصت، برای تخریب و تحریک علیه مقاومت فلسطین، استفاده کرد؛ موضوع فلسطین، اصلا در دستور کار این نشست قرار نداشت، ولی عباس، آن را فرصت مناسبی یافت تا با دستاویز قرار دادن مقاومت حماس و گنجاندن آن در کنار تروریسم، مجوز پیوستن به ائتلاف جدید آمریکایی در جنگ علیه تروریسم را کسب کند که این خود، لکه ننگ دیگری بر دامن حاکمان دنیای عربی است.


اما اینکه انجام دهنده این مزاوجه، رئیس دولت خود گردان باشد، چیزی فراتر از لکه ننگ و مصیبت است. در همان اوایل تجاوزات صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه، منطق و عملکرد محمودعباس، بسیار نزدیک به سخنان و منطق نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، بود؛ در هفته اول ژوئیه گذشته، با گوشه و کنایه از مقاومت انتقاد کرد و گفت: من نمی خواهم از کسی انتقاد کنم، اما این روش چه فایده ای دارد؟ اینکه موشکی که معلوم نیست به کجا شلیک می شود و فایده ای ندارد، نتیجه اش چه خواهد بود؟ سپس صریحا به حماس توهین کرد و در گفتگوی تلویزیونی خود، آن را به تجارت جنگ و خون متهم ساخت.


اما پس از آنکه، موشک های مقاومت به سوال عباس پاسخ گفت و دشمن صهیونیستی را در همه جنبه ها به درد سر انداخت، این مرد تصمیم به مزایده گذاشتن مقاومت گرفته است.


حتی زمانی که جنگ تمام شد و هنوز چند روزی از امضای توافق آتش بسی که عزت مقاومت را حفظ کرد، نگذشته بود، ابو مازن به همان اسلوب پیشین خود بازگشت تا با منطقی اسرائیلی، مسوولیت خون های ریخته شده را متوجه ی مقاومت سازد و گفت: اگر حماس طرح پیشنهادی مصر را پذیرفته بود، دیگر 2000 فلسطینی شهید نمی شدند.


گویی این مرد، بیش از یک هفته نتوانست این نمایش جالب فلسطینی را تحمل کند و شروع تخریب این وضعیتی که همه آن را به فال نیک گرفتند، نمود؛ آن هم همزمان با اظهارات نتانیاهو که می گوید: دولت خودگردان فتح، باید یا حماس را انتخاب کند و یا صلح با اسرائیل را."


این اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کلیدی برای تحلیل اقدام ناگهانی حماس است که در دیدار خود با رئیس جمهور مصر، صراحتا اعلام کرد که مقاومت مخالف است و حماس را به اتمام شراکت در دولت وفاق تهدید کرد.


پیش از این نیز، محمود عباس در دوره یاسر عرفات، چنین شتابزدگی و حماقت سیاسی را از خود نشان داده بود و به شدت برای تحریک گروه ها علیه رئیس دولت، به بهانه ی اینکه او به عنوان رئیس دولت از اجرای خواسته های آمریکایی-صهیونیستی عقب نشینی می کند، اقدام کرده بود.


ابومازن نیز، حماس را به کودتا علیه دولت رام الله متهم کرد؛ وقتی اسرائیلی ها و آمریکایی ها، دولت منتخب حماس در غزه را به رسمیت نمی شناسد، پس چگونه دولت کودتای انان در کرانه  باختری خواهند پذیرفت؟!!






انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن