تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815256652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنگوی جبهه پیروان: به جای خانه احزاب، باشگاه احزاب تشکیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سخنگوی جبهه پیروان: به جای خانه احزاب، باشگاه احزاب تشکیل شود تهران-ایرنا- سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه همچنان مخالف بازگشایی خانه احزاب هستیم گفت : به جای خانه احزاب، باشگاه احزاب در جهت انجام امور صنفی احزاب تشکیل شود.


سید کمال سجادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره علت مخالفت تشکل متبوعش با بازگشایی خانه احزاب به شکل فعلی گفت: ادامه کار خانه احزاب سابق دیگر قانونی نیست و زمانش نیز گذشته است.
وی افزود: افرادی که برخی از آنها مدیران خانه احزاب بودند حزبشان منحل شده است.
سجادی با تاکید بر شکل گیری باشگاه احزاب به جای خانه احزاب گفت: برای تشکیل باشگاه احزاب نیز براساس ضوابطی که در این زمینه وجود دارد وزارت کشور با همکاری احزاب می تواند وارد این موضوع شود.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: یکی از اشکالات خانه احزاب این بود که احزابی حق رای داشتند که در حد و اندازه یک حزب واقعی نبودند و عمدتا هم اینگونه احزاب از سوی اصلاح طلبان تشکیل می شد که مانند سایر احزاب شاخص، حق رای داشتند که بجا و مناسب نبود.
وی معتقد است خانه احزاب به جای کار صنفی، کار خطی و جناحی انجام می داد که ما با این مسئله مخالفیم.
به گفته سجادی باشگاه احزاب باید به درستی کار صنفی یعنی تعمیق تحزب در کشور و رفع مشکلات احزاب، را دنبال کند و در باشگاه همه احزاب باید مشارکت و همکاری مناسبی در جهت منافع احزاب داشته باشند. این در حالی است که خانه احزاب موضع گیری اصلاح طلبان را بزرگ نمایی می کرد و کار صنفی انجام نمی داد.
به گزارش ایرنا، یکی از اعضای کمیته اجرایی خانه احزاب بتازگی گفته است : مشکلات قانونی پیش روی خانه احزاب برای بازگشایی برطرف شده و این بازگشایی قطعی شده است."
بر پایه اساسنامه این نهاد، باید بیشتر از یک سوم اعضا بازگشایی خانه احزاب را امضا می کردند در حالی که 80 امضا از احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدالگرا جمع شده است . این در حالی است که جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب موتلفه حاضر به امضای آن نشده اند.
گفتنی است بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم وزیر کشور در جلسات مشترکی با احزاب کمیته سه جانبه ای متشکل از نمایندگان احزاب، دولت و مجلس را موظف کرد تا موضوع بازگشایی خانه احزاب را پیگیری کنند.
سیام(4)**م.ش**1449


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن