تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815506064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: روند نتيجه‌گيري‌مان را بهبود مي‌بخشيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تارتار: روند نتيجه‌گيري‌مان را بهبود مي‌بخشيم
سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: حفظ تمرکز بازيکنان وحاکميت آرامش در تيم، اولويت اصلي کادر فني است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدي تارتار با اشاره به تلاش کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال گسترش فولاد براي بهبود روند نتيجه گيري تيم، اظهار داشت: تمامي سعي ما با اتکا بر حمايت مديريت باشگاه حفظ تمرکز تيم براي ارايه عملکرد بهتر است.

تارتار اضافه کرد: ساختار تيم ما جوان است و همين امر دشواري هاي خاص خود را دارد و متاسفانه شرايط پيش آمده در هشت هفته اول فصل جاري براي چنين ساختاري مشکلاتي را بهمراه داشته است .

تارتار با تاکيد بر قبول تمامي جوانب عملکرد تيم اظهار داشت: همانگونه که کارشناسان نيز اذعان دارند قرعه گسترش فولاد در اين فصل در طول تاريخ ليگ کشور بي سابقه است. من در طول دوران بازيکني و مربيگري در تيم هاي مختلف چنين قرعه و شرايطي را تجربه نکرده ام که يک تيم پنج بازي از هشت ديدار اول فصل خود را در خارج از خانه انجام دهد و سه ديدار از آن نيز در خوزستان و در بدترين شرايط آب وهوايي باشد.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز افزود: به هيچ وجه قصد توجيه نتايج را ندارم و همانطور که گفتم تمامي تبعات اين نتايج را بعنوان نفر اول کادر فني به عهده مي گيرم ولي اين نکته را نيز بايد در نظر داشت که فشار بدني و شرايطي که تيم جوان گسترش فولاد در اين هشت هفته تجربه کرده، حتي براي تيم هاي با سابقه و مدعي نيز مي تواند مشکل ساز باشد.

تارتار ادامه داد: سعي کادر فني در اين برهه و شرايط، حفظ تمرکز و آرامش تيم براي بهبود بخشيدن به روند نتيجه گيري است زيرا که عقيده ما بر اين است که بازيکنان تيم مان پتانسيل هاي بسيار بالاتري نسبت به آنچه در اين هشت هفته ديده ايم دارند و مي بايست با تمرکز بيشتر نقاط ضعف مان را پوشش دهيم.

سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد افزود: مديريت باشگاه نيز با اشراف به اين موضوع حامي تيم است وهمين امر باعث دلگرمي و افزايش انگيزه کادر فني و بازيکنان گرديده تا با همت و تلاش مضاعف پاسخ مناسبي به اين حمايت ها داده شود.

مهدي تارتار در پايان اظهاراتش با تشکر از تمامي پيگيري ها و اعلام حمايت هاي افراد مختلف از تيم گسترش فولاد ابراز داشت: من به تمامی نگرانی ها احترام می گذارم همانطور که قبلا نيز بارها گفته شده گسترش فولاد و ساير تيم هاي فوتبال تبریز متعلق به مردم اين شهر و استان است و حمايت از آن قائم به فرد نيست و از همين رو، از تمامي هواداران و دلسوزان فوتبال تبريز درخواست دارم که همواره در کنار تيم هاي خود باشند و به موفقيت و پايداري آنان کمک نمايند.


گسترش فولاد تبريز مهدي تارتار (سرمربي)ليگ برتر


1393/06/24 12:45  تعداد بازدید: 761





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن