تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820295867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظنونين آتش سوزي پاسگاه جنگلي خليل شهر به دادستان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حبیبی:
مظنونين آتش سوزي پاسگاه جنگلي خليل شهر به دادستان معرفي شدند
بهشهر- خبرگزاري مهر: رییس اداره منابع طبیعی و آبخيزداري بهشهر گفت: مظنونين آتش سوزي در پاسگاه جنگلي خليل شهر به دادستان معرفي شدند.



مسعود حبيبي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در رابطه با اين موضوع و علت اصلي آتش سوزي با دادستان هماهنگي لازم انجام شده و مسئله در حال پيگيري است تا مجرمين از طريق دستگاه قضايي دستگير شوند. وي با بيان اينكه اين آتش سوزي بامداد 22 شهريور ماه پاسگاه ایست و بازرسی محمولات جنگلی جنب کارخانه نئوپان 22 بهمن  خلیل شهر توسط قاچاقچیان چوب به آتش کشیده شد افزود: با جديت براي دستگيري عاملين اين آتش سوزي تلاش مي كنيم تا اين قانون شكنان به جزاي عمل خود برسند.
 
رئیس اداره منابع طبیعی بهشهر با بیان اینکه در زمان احداث این پاسگاه نيز  با مخالفت هاي شديد برخی افراد مواجه بوده ايم خاطر نشان كرد: متاسفانه چند روز قبل از آتش سوزي نیز دوربین های مدار بسته این پاسگاه به سرقت رفت که به احتمال زیاد کار قاچاقچیان چوب بوده است.
 
وي گفت: در اين آتش سوزي تمامی تجهیزات و ساختمان این پاسگاه ایست و بازرسی به طور کامل در آتش سوخت ولی خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت.
 
حبيبي در رابطه با بازسازي دوباره پاسگاه نيز افزود: متاسفانه اين پاسگاه براي امور زندانهاي بهشهر بوده است كه با اين آتش سوزي در حال حاضر امور زندانها موافقت راه اندازي دوباره را صادر نكرده است كه در حال پيگيري در اين راطبه هستيم تا با اخذ مجوزهاي لازم به بازسازي و فعال كردن اين پاسگاه بپردازيم.
 
وي ادامه داد: مردم و مسئولين مطمئن باشند كه اين پاسگاه دوباره با قوت شكل خواهد گرفت و با ناامن كردن فضا بريا قاچاقچيان از منابع طبيعي و عرصه هاي جنگلي مراقبت جدي صورت مي گيرد.
 
حبيبي گفت: تلاش می کنیم در سریعترین زمان ممکن نسبت به بازسازي پاسگاه اقدام کنیم تا با فعال شدن دوباره پاسگاه در نظر داريم كه پست 24 ساعته در اين پاسگاه داشته باشيم  تا جلوي هر نوع تخلف از منابع طبيعي و عرصه جنگلي گرفته شود.



۱۳۹۳/۶/۲۴ - ۱۲:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن