تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819832004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای کمیسیون‌های 5 گانه شورای شهر اصفهان معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان در جلسه علنی امروز؛
اعضای کمیسیون‌های 5 گانه شورای شهر اصفهان معرفی شدند
اصفهان – خبرگزاری مهر: ترکیب کمیسیون‌های پنج گانه و خزانه دار شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شدند.



به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کمیسیون‌‌های مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان و خزانه دار شورای شهر اصفهان صبح امروز و در بخشی از پنجاه و چهارمین جلسه علنی این شورا با برگزاری انتخابات معرفی شدند.

 بر این اساس علیرضا نصر اصفهانی، غلامحسین صادقیان، احمد شریعتی، عدنان زادهوش و وحید فولادگر به عنوان اعضای کمیسیون‌ بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شدند که در نهایت غلامحسین صادقیان به عنوان رئیس، علیرضا نصر اصفهانی نائب رئیس و عدنان زادهوش به عنوان مخبر و سخنگوی این کمیسیون معرفی شدند.

 ابوالفضل قربانی، وحید فولادگر، عباس حاج‌رسولی‌ها، فتح‌الله معین، غلامرضا شیران، غلامحسین صادقیان و اصغر آذربایجانی نیز به عنوان اعضای کمیسیون حمل‌ و نقل، محیط‌ زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شدند که در نهایت غلامرضا شیران به عنوان رئیس، غلامحسین صادقیان نائب رئیس و اصغر آذربایجانی به عنوان مخبر و سخنگوی این کمیسیون معرفی شدند.

در انتخابات کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز مهدی باقربیگی، رسول جزینی، محمدرضا فلاح، عدنان زادهوش، اصغر آذربایجانی، احمد شریعتی و ندا واشیانی‌پور به عنوان اعضای این کمیسیون معرفی شدند و در ادامه اصغر آذربایجانی به عنوان رئیس، عدنان زادهوش به عنوان نائب رئیس و ندا واشیانی پور به عنوان مخبر و سخنگوی این کمیسیون به مدت یک سال فعالیت خواهند کرد.

کمیسیون اقتصادی، امور حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز تا یک سال آینده با ترکیب کریم نصر اصفهانی، سید کریم داوودی، رسول جهانگیری، رضا امینی، فتح‌الله معین، سید احمد عاملی و ندا واشیانی‌پور فعالیت خواهد کرد و قرار است فردا انتخابات هیات رئیسه این کمیسیون نیز برگزار شود.

عبدالرسول جان‌نثاری، نورالله صلواتی، محمدرضا فلاح، علیرضا نصراصفهانی، رضا امینی، رسول جهانگیری و غلامرضا شیران نیز به مدت یک سال در کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان فعالیت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که انتخابات خزانه دار دومین سال چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نیز برگزار شد که بر اساس نظر سنجی از اعضای شورای شهر از بین عدنان زادهوش و محمد رضا فلاح، زادهوش با دریافت 11 رای تا یک سال آینده به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر اصفهان معرفی شد.


۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۱۴:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن