تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804002854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجويان بسيجي سفيران انقلاب اسلامي اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۳۴ق.ظ)
فرمانده سپاه استان قم: دانشجويان بسيجي سفيران انقلاب اسلامي اند فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) دانشجويان بسيجي را سفيران انقلاب اسلامي خواند و ابراز کرد: بسيجيان در زمينه علم و دانش همانند همه صحنه ثابت کردند که حضوري فعال و موثردارند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار مهدي مهدوي نژاد در همايش تجليل از نخبگان سازمان بسيج دانش آموزي که در سالن شهيد درويش ستاد فرماندهي سپاه استان قم برگزار شد، طي سخناني ضمن گراميداشت ياد و خاطره شش هزار شهيد گلگون کفن استان قم اظهار داشت: عنوان بسيار خوبي در مرکزيت بسيج با عنوان آيه هاي تمدن انتخاب شده است، آيه يعني نشانه و نشانه ي واقعي تمدن و تمدن سازان در اين دوران شهداي ما هستند که بهترين تمدن ها را ساختند.
وي ابراز کرد: تمام امت ها و ملت ها مي توانند با درس آموزي از اين تمدن اصيل و ناب يعني شهدا، گام هاي بزرگ و اساسي را در مسير الهي بردارند.
فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اينکه تمام تلاش دشمنان اين بوده است که انسان ها را در جهل و گمراهي و نا آگاهي نگه دارند، افزود: خداوند تبارک و تعالي از بدو پيدايش خلقت پيوسته در مورد مسئله علم و دانش و رشد و آگاهي تاکيد داشتند .
وي خاطرنشان کرد: با بعثت انبياي الهي تمام تلاش پيامبران اين بوده است که بشر را در راستاي رشد و آگاهي تشويق و ترغيب کنند.
سردار مهدوي نژاد مهمترين هدف انبياي الهي را قراردادن انسانها در يک مسير درست و کاملي به عنوان صراط مستقيم الهي دانست و ادامه داد: در مقابل دشمنان هم با تمام توان به دنبال اين بودند که اين امر مهم محقق نشود.
وي در ادامه عنوان کرد: در انقلاب اسلامي با بينش، آگاهي و رشد اين مردم، امام خميني(ره) توانست شناخت ها را عوض بکند و با تغيير و عوض کردن نگاه ها منجر به يک انقلاب بزرگ اسلامي شد.
فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) با اشاره به اينکه کساني در برهه هاي گوناگون آمدند و براي نهادينه کردن انقلاب اسلامي جانشان را گذاشتند نزد خداوند اجري عظيم دارند، ابراز کرد: در برهه هاي دهه اول انقلاب اسلامي، شهداي عزيزمان با جان فشاني خودشان آمدند اين فرهنگ و اين نظام را نهادينه کردند .
وي افزود: امام راحل(ره) راه و مسير صحيح و درست را به ما نشان داد و شهدا با خونشان آمدند اين مسير را بيمه کردند.
فرمانده سپاه امام علي بن ابي طالب(ع) تصريح کرد: چهر هاي بزرگي چون شهيد دکتر مصطفي چمران با آن همه دانش و مجاهدت ها ، همه را رها مي کند و براي دوام انقلاب هزينه مي کند.
وي ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس بيش از 36000 هزار شهيد دانش آموز نيز جانشان را براي بارور تر کردن انقلاب فدا کردند، براي اينکه ثابت کنند ما مي توانيم روي پاي خودمان بايستيم و زير حرف زور نرويم.
وي با اشاره به اينکه زماني که دشمنان نتيجه نگرفتند و يا نتيجه عکس گرفتند در زمينه فرهنگ وارد شدند، عنوان کرد: در مسئله فرهنگ هم چهره هاي درخشاني چون احمدي روشن در عرصه علمي خط شکني کردند.
سردار مهدوي نژاد شهدا راهمچون شهدا همچون ستاره هاي درخشاني خواند که در آسمان انقلاب اسلامي مي درخشند، خاطرنشان کرد: اگر مي خواهيم تمدن ساز باشيم بايد به شهدا اقتدا کنيم.
وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه "تشخيص درست، تصميم قطعي گرفتن و اعتماد به خداوند " افزود: شهدا نيز با پيروي از همين سه امر مهم توانستند پيروز شوند و جايگاه عظيمي هم در نيا و هم در آخرت براي خود خريداري کنند.
فرمانده سپاه استان قم با بيان اينکه هرکس که اعتقادش به خداوند بيشتر باشند کارش با برکت تر خواهد شد ، ابراز کرد: انقلاب به شما دانش آموزان بسيحي نيازمند است و شما نيز به انقلاب نيازمند هستيد چون انقلاب اسلامي موجب شده تا ايران اسلامي امروز چنين بدرخشد.
وي با اعلام اينکه نام ايران اسلامي امروز برتارک جهان مي درخشد، تصريح کرد: بايد شما دانش آموزان و دانشجويان بسيجي در سنگر علم و دانش بسيار تلاش کنيد و متکي بر چند عدد کتب درسي نباشيد و به دنبال تحقيق و پژوهش برويد.
سردار مهدوي نژاد دانشجويان بسيجي را سفيران انقلاب اسلامي خواند و ابراز کرد: بسيجيان در اين زمينه همانند همه صحنه ثابت کردند که حضوري فعال و موثردارند.
وي هوشياري بسيجيان را در زمان حاضررا لازم و ضروي دانست: امروز آتش دشمنان خيلي سنگين تر ديروز است و در همه زمينه ها سعي دارد برما غلبه پيدا کند ولي اين را بداند اين دانشجويان بسيجي از نسل همان رزمندگان دروان دفاع مقدس هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن