تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820816721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرسی آموزشگاههای فنی و حرفه ای همدان مروج اشتغال پایدار/ تقویت مهارت آموزی ضامن رونق بازار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گزارش مهر/
بازرسی آموزشگاههای فنی و حرفه ای همدان مروج اشتغال پایدار/ تقویت مهارت آموزی ضامن رونق بازار
همدان - خبرگزاری مهر: نظارت بر مراکز و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای استان همدان مقوله ای است که بی توجهی به آن ارتقا سطح کیفی آموزشها را ناممکن می کند و باید با بازرسی و نظارت مستمر فرآیند مهارت آموزی صحیح، سرعت گیر تا تحقق اشتغال پایدار آسان تر شود.



به گزارش خبرنگار مهر، آموزش فنی و حرفه ای کشور از ادغام سه نهاد آموزشی در سال 1359 ایجاد و به منظور ارائه آموزش های فنی و حرفه ای تشکیل شد و بر اساس بیش از 10 قانون موضوعه و ماده 151 قانون برنامه سوم و تنفیذ آن در قانون برنامه چهارم، متولی آموزش های فنی و حرفه ای کوتاه مدت بوده و فعالیت های آموزشی خود را در دو بخش دولتی و غیردولتی اجرا می کند. استان همدان نیز از اولین استان های کشور است که ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در آن اجرا شده و اولین مرکز کارآموزی استان همدان به صورت یک مجموعه با توان ارائه خدمات شبانه روزی به کارآموزان در شهر همدان احداث شد و هم اکنون نیز 20 مرکز آموزش فنی و حرفه ای ثابت در استان همدان آموزش های مهارتی را به متقاضیان ارائه می کنند. در حال حاضر 189 آموزشگاه آزاد فعال در سطح استان همدان فعالیت می کنند که از این تعداد 12 آموزشگاه ویژه برادران، 129 آموزشگاه ویژه خواهران و 48 آموزشکاه دو منظوره است. آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد به موسسه آموزشی گفته می شود که توسط بخش غیردولتی با کسب مجوز از سازمان و در چهارچوب آئین نامه تشکیل و اداره آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد مصوب سال 1385 هیئت دولت راه اندازی شده و بر اساس  برنامه های درسی و استانداردهای مهارت آموزشی نسبت به برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای اقدام می کند.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن