تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805343116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملاقاسمی:مسوولان باید نگاه وسیع تری به ورزش کشتی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ملاقاسمی:مسوولان باید نگاه وسیع تری به ورزش کشتی داشته باشند تهران - ایرنا - عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: موفقیت تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی تاشکند یک بار دیگر نشان داد که مسوولان باید نگاه وسیع تری نسبت به ورزش اول کشور داشته باشند.


حسین ملاقاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر میلیاردها تومان برای فوتبال هزینه می شود و در جام جهانی برابر آرژانتین با وجود کشیدن یک دیوار دفاعی ، نتیجه را یک بر صفر واگذار کردیم و همه از این باخت به خود بالیدند.
وی اظهار داشت: آیا رشته هایی همچون کشتی و وزنه برداری که در همه ادوار و رقابت ها برای ایران مدال کسب کرده اند، استحقاق داشتن یک دهم بودجه فوتبال را ندارند؟
ملاقاسمی به بدهی 10 میلیارد تومانی فدراسیون کشتی که از دوره های گذشته باقی مانده است، اشاره کرد و گفت: دلم برای رسول خادم می سوزد که باید با این حجم مشکلات، امور روزمره فدراسیون را که بسیار گسترده است ،مدیریت کند و آن گاه برخی تازیانه برداشته اند و بر پیکر کشتی می زنند.
وی خاطرنشان کرد: در آستانه بازی های آسیایی همه از کشتی انتظار مدال دارند و یقین داشته باشید که این مرتبه هم ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی هر یک کمتر از چهار مدال طلا کسب نخواهند کرد و این موفقیت ها و پیروزی ها توسط کشتی ادامه خواهد داشت.
دارنده مدال نقره پیکارهای کشتی آزاد 1957 استانبول ترکیه ادامه داد: شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در جلسات مختلف که حسن بابک مدیر تیم های ملی و احد پازاج سرمربی تیم ملی حضور داشتند ساعت ها در مورد انتخاب ملی پوشان برای دو رویداد جهانی و بازی های آسیایی بحث و بررسی کردند.
وی یادآور شد که در این جلسات اولویت شورای فنی حضوری مقتدرانه در بازیهای آسیایی 2014 بود ولی یکی از مشکلات پیش رو فاصله زمانی کم رقابت های جهانی (17 تا 23 شهریور) و بازیهای آسیایی (5 تا 12 مهر) است که باید در این مورد شورای فنی تصمیمی منطقی و درست اتخاذ می کرد.
وی افزود : قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم در ابتدا قرار بود در بازی های آسیایی شرکت کند ولی سپس در رقابت های جهانی حضور یافت . زیرا شورای فنی با توجه به این که رضایی دارنده مدال طلای المپیک و تجربه کسب مدال جهانی و المپیک را داشت او را برای رقابت های جهانی تاشکند و مهدی علیاری را هم برای بازیهای آسیایی انتخاب کرد.
ملاقاسمی خاطرنشان کرد: قاسم رضایی اگر در تاشکند هر نتیجه ای می گرفت به سودش بود . او اکنون با کسب مدال برنز جهانی در تاشکند ازبکستان متوجه شد که در کجا قرار گرفته و در مجموع مدال گرفتن زحمت دارد و نگه داری آن زحمت بیشتری می خواهد.
وی در مورد افشین بیابانگرد هم گفت: او کشتی گیر خوبی است اما در کشتی رده بندی برابر الکساندر ژمیانوویچ از بلاروس خیلی راحت تر می توانست پیروز شود، چرا که کشتی گیر بلاروسی توان حرکت کردن را نداشت اما بیابانگرد فقط او را تماشا می کرد و این فرنگی کار تیم ملی باید از چنین میدان های بزرگی تجربه کسب کند.
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با ابراز خوشحالی از کسب مدال طلا توسط حمید سوریان یادآور شد: داور وسط از ابتدای مبارزه فینال مصمم بود که سوریان بازنده شود چرا که بلافاصله به او اخطار داد و با راهنمایی (کوچینگ) حسن بابک و تیزهوشی سوریان او دوباره توانست مدال طلای جهان را بگیرد.
وی گفت: فیلم کشتی گیران ملی پوش دوباره بازبینی و نقاط ضعف و قوت همه آنان شناسایی خواهد شد و شورای فنی با همه نفرات تیم ملی صحبت خواهد کرد.
ملاقاسمی افزود: همه مدال های رقابتهای کشتی فرنگی جهان در تاشکند بین تیم ها تقسیم شد و این امر نشان دهنده آن است که تیم ها بیکار ننشسته اند و کار می کنند . در رقابت های جهانی به هیچ عنوان تصور قهرمانی را نداشتیم اما فرنگی کاران کار بزرگی را انجام دادند و روسیه را با تمام قدرتش به زیر کشیدند.
وی گفت : کشتی فرنگی در کشورمان دارای استعدادهای بسیاری است که این استعدادها باید با برنامه ریزی و صرف هزینه های زیاد شناسایی شوند که این امر نیازمند آن است تا رقابت ها و برنامه های فدراسیون کشتی با حمایت وزارت ورزش و جوانان در همه استان ها اجرایی شود.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 21 تا 23 شهریورماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد که تیم ایران با کسب مدال طلای حمید سوریان در وزن 59 کیلوگرم، مدال نقره امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم و دو مدال برنز افشین بیابانگرد و قاسم رضایی در وزت های 71 و 98 کیلوگرم با کسب 42 امتیاز برای اولین بار به مقام قهرمانی دست یافت.
ورزشی (4)**1067** 1581


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن