تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیفا هدیه ساعتهای گرانقمیت از طرف برزیل به اعضای کمیته اجرایی را تایید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فیفا هدیه ساعتهای گرانقمیت از طرف برزیل به اعضای کمیته اجرایی را تایید کرد تهران- ایرنا- فدراسیون بین المللی فوتبال اذعان کرد که اعضای کمیته اجرایی این نهاد در جام جهانی 2014 از طرف کنفدراسیون فوتبال برزیل ساعت های گرانقیمت دریافت کرده اند و کمیته اخلاقی فیفا در حال رسیدگی به این موضوع است.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، روزنامه ساندی تایمز انگلیس گزارش داده بود که مقامات عالیرتبه فیفا هنگام ورود به برزیل برای حضور در جام جهانی، ساعت های سوئیسی به ارزش 25 هزار دلار در کیف های مخصوص هدیه که در اتاق های هتل آنها قرار داده شده بود، دریافت کردند.
فیفا در بیانیه ای اعلام کرد که کنفدراسیون برزیل ساعتهای یادبود را میان اعضای کمیته اجرایی توزیع کرده است. فیفا اعلام کرد کمیته اخلاقی از این موضوع اطلاع یافته و به این موضوع رسیدگی می کند.
ساندی تایمز نوشت سه عضو کمیته اجرایی فیفا شامل سونیل گولاتی از آمریکا ساعتها را بازگردانده اند و این موضوع را به فیفا گزارش کرده اند.
ورزشی(6)**1584


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن