تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قبل از مسواک این کار را انجام دهید


واضح آرشیو وب فارسی:قیمت روز: قبل از مسواک این کار را انجام دهید
 

به نقل از دکتر سلام، دندانپزشک به بیمارانش توصیه می کند که برای از بین بردن پلاک بین دندان ها، قبل از مسواک حتما از نخ دندان استفاده کنند. این امر موجب می شود که مسواک، باکتری ها و باقی مانده های خارج شده توسط نخ را از محیط دهان خارج نماید.


آنچه اهميت دارد اين است حتما روزي يک بار از نخ دندان استفاده کنيد. بسياري از مردم از هر دو روش استفاده مي‌کنند و نتيجه يکساني هم داشته است.


بيشتر دندانپزشکان معتقدند اگر از هرکدام از اين دو روش استفاده مي‌کنيد و در 10 سال گذشته دندا‌‌ن‌هايتان سالم بوده‌اند لازم نيست روشتان را عوض کنيد. به هر حال، استفاده از نخ دندان براي سلامت دندان‌ها و لثه مفيد است و باعث کاهش خطر ابتلا به بيماري‌هاي لثه، پوسيدگي دندان و از بين رفتن بوي بد دهان مي‌شود اما يک تحقيق جديد نشان مي‌دهد که وقتي از نخ دندان استفاده مي‌کنيد همه پلاک‌ها از بين نمي‌روند و ممکن است پلاک‌هايي که به نخ دندان چسبيده‌اند در دهان شما باقي بمانند، در حالي که اگر بعد از استفاده از نخ دندان مسواک بزنيد همه اين پلاک‌ها از بين مي‌روند.


از ديگر مزاياي استفاده از نخ دندان اين است که فلورايد موجود در خمير دندان در بين دندان‌هاي شما، جايي که قبلا پلاک بوده است، قرار مي‌گيرد. پس اگرچه تفاوت چنداني بين ترتيب و توالي استفاده از نخ دندان و مسواک نيست، اما در مجموع مي‌توان اين‌طور توصيه کرد که مسواک زدن بعد از نخ دندان کشيدن اندکي بهتر از نخ دندان کشيدن بعد از مسواک زدن است.


 

1393/6/24     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قیمت روز]
[مشاهده در: www.gheymaterooz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن