تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول صلیب سرخ: تعامل ایران و عراق برای تفحص پیکر مفقودان خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: یک مسوول صلیب سرخ: تعامل ایران و عراق برای تفحص پیکر مفقودان خوب است
مسئول بخش مفقودین دفتر نمایندگی صلیب سرخ در تهران گفت: تعامل ایران و عراق برای تفحص پیکرهای مفقودان جنگ تحمیلی بسیار خوب است.
به گزارش نامه نیوز "جاد اقبال" روز یکشنبه در حاشیه آیین ورود پیکر 70 شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعامل ایران و عراق برای تفحص کشته شدگان می تواند پیام خوبی برای خانواده های آنان داشته باشد.

وی استقبال پرشور مردم ایران از قربانیان جنگ را یادآور شد و اظهار کرد: صحنه های ورود پیکر قربانیان جنگ به ایران به دلیل زنده شدن خاطرات جنگ، خاص بودند و مرا به وجد آوردند.

اقبال تعیین هویت افراد را از اولویت کاری تفحص قرابانیان عنوان کرد و افزود: هدف صلیب سرخ نظارت بر کار تفحص و تعیین هویت کشته شدگان و جستجوی مفقودین اسرای جنگ بین ایران و عراق است.

نماینده صلیب سرخ در بصره عراق نیز در این باره گفت: تعامل ایران و عراق در زمینه تفحص و تبادل قربانیان مناسب و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

"هیفاء خلیفه سعد" افزود: امروز پیکر 70 شهید ایرانی تفحص شده شامل 41 پیکر شهید معلوم الهویه و 29 پیکر مجهول الهویه و هفت پیکر اجزای شهدا تحویل مقامات ایرانی شد.

وی گفت: همکاری صلیب سرخ در عراق با ایران با اشراف کامل کمیته بین المللی صلیب سرخ همچنان ادامه دارد.




منبع: ایرنا


۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن