تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801774142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد آیین بدرقه دونده کرمانی به بازی‌های المپیک آسیایی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
آیین بدرقه دونده کرمانی به بازی‌های المپیک آسیایی
مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان طی آیینی، محمدحسین ابارقی، دونده کرمانی عضو تیم ملی را برای حضور در رقابت‌های المپیک آسیایی بدرقه کردند.

خبرگزاری فارس: آیین بدرقه دونده کرمانی به بازی‌های المپیک آسیایی



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز با برگزاری نشستی در دفتر معاون استاندار کرمان آیین بدرقه دونده کرمانی عضو تیم ملی به مسابقات المپیک آسیایی اینچئون کره جنوبی برگزار شد. در این آیین که محمد باژیان، مدیرکل بازرسی استانداری و محمود محمودی‌نیا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان حضور داشتند از محمدحسین ابارقی دونده کرمانی حاضر در مسابقات المپیک آسیایی تجلیل شد.



محمودی‌نیا: مسئولان باید از ورزشکاران حمایت کنند مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این آئین گفت: مسئولان باید از ورزشکاران موفق حمایت کنند و پاسخگوی زحمات آنها باشند. محمود محمودی‌نیا در این آیین اظهار داشت: مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش و استان باید با نگاه حمایتی خود انگیزه ورزشکاران کرمانی حاضر در مسابقات بین‌المللی و آسیایی را دو چندان کنند. وی افزود: قطعاً حمایت‌های مادی و روحی و روانی از ورزشکاران نتایج مفید و قابل توجهی را در پی دارد و ورزشکار حرفه‌ای که طی دوران آماده‌سازی تحمل فشار و سختی تمرین را به جان خریده و در مسابقات نیز با ارائه عملکردی موفق موجب شادی و خرسندی یک جامعه را فراهم می‌کند باید از سوی مسئولان حمایت کافی شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در زمینه برگزاری آیین تجلیل از ورزشکار اعزامی تا پیش از آغاز مسابقات گفت: باید به نقش مهم و اثرگذار انگیزه توجه کافی داشته باشیم و ورزشکاران ما برای موفقیت در رشته‌هایی که انتخاب کرده‌اند، تمرینات و مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند تا طعم موفقیت را بچشند. این مسئول تأکید کرد: ورزشکاران ما دلبسته به برگزاری برنامه‌هایی این‌چنین نیستند و برای کسب درآمد و پول نیز تمرین نمی‌کنند و آنها عاشق ورزش هستند و ما باید بر حسب وظیفه و مسئولیتی که بر عهده داریم از آنها حمایت کنیم تا با دلگرمی انگیزه مضاعف در مسابقات حاضر شوند. محمودی‌نیا متذکر شد: با توجه به افتخارات این ورزشکار باید به انتظار انتشار اخباری خوب از کره جنوبی باشیم و  پیش‌بینی می‌کنم این دونده جوان در بازی‌های آسیایی یک مدال خوشرنگ را برای تیم ملی به ارمغان آورد.



ابارقی: امیدوارم با دعای خیر مردم موفق شوم دونده کرمانی عضو تیم ملی نیز در این آئین بیان کرد: امیدوارم در مسابقات آسیایی موفق ظاهر شوم، البته برای موفقیت دراین مسابقات نیازمند دعای خیر مردم هستم. محمدحسین ابارقی اظهار داشت: از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر می‌برم و مدت هفت سال است که در دوومیدانی فعالیت می‌کنم و به عنوان تنها دونده ایرانی موفق به کسب ورودی بازی‌های آسیایی در رده سنی جوانان شده‌ام. وی با اشاره به کسب مدال‌های طلای 200 متر و برنز 100 متر آسیا گفت: تاکنون در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به جابه‌جایی رکوردهای آسیا و ایران شده‌ام که ثبت ارتقای رکورد  0.20 ثانیه‌ای جوانان آسیا و 28 ثانیه بزرگسالان ایران از این جمله بوده است. دونده کرمانی عضو تیم ملی با قدردانی از مسئولان برگزار کننده این برنامه گفت: خوشحالم که در کرمان و تا پیش از اعزام به مسابقات از من حمایت شد و امیدوارم با دعای خیر مردم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم.





معاون شهردار کرمان: در دل کویر ستاره‌های درخشانی یافت می‌شوند معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان نیز عنوان کرد: در دل کویر خشکیده و کم امکانات ستاره‌های درخشانی یافت می‌شوند که سبب غرور و افتخار اهالی کرمان هستند. حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی با اشاره به فقر برخی امکانات در استان کرمان بیان کرد: ابارقی و امثال وی افتخارات بزرگی برای ورزش دیدار کریمان هستند و باید با حمایت از آنها موجبات دلگرمی و موفقیت آنها را فراهم آوریم. حسینی با اشاره به طرح مثلث توسعه ورزش در استان گفت: برنامه‌ریزی این طرح برای ارتقا و افزایش بهره‌وری ورزش استان انجام گرفته و امیدوارم با طراحی و اجرای مناسب این طرح بتوانیم از این پس با ایجاد یک سیستم منظم در رشته‌های مختلف ورزشی ابارقی‌های زیادی را کشف و به جامعه معرفی کنیم.





باژیان: باید قدرشناس ورزشکاران باشیم مدیرکل بازرسی استانداری کرمان نیز عنوان داشت: زحمات یک ورزشکار در دوران آماده‌سازی و رژیم‌های غذایی تا پیش از آغاز مسابقات و دوری از خانواده را نمی‌توان با هیچ چیز جبران کرد و ما باید قدر این ورزشکاران را بدانیم و از آنها حمایت کنیم. محمد باژیان از پیشکسوتان ورزش هندبال نیز تصریح کرد: ابارقی تاکنون توانسته در ورزش کارنامه پربار و موفقی را از خود بر جای بگذارد، کویر با آنکه دچار خشکسالی و کمبود برخی امکانات است، اما گل‌هایی را نیز در درون خود پرورش داده است. وی اضافه کرد: یکی از نگرانی‌های ما برای حفاظت از این استعدادها مسئله مهم اسپانسر و حمایت مالی است و با توجه به دستور اکید استاندار و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان در این زمینه با راه‌اندازی کارگروه‌‌‌‌های تخصصی اقدامات اولیه انجام شده است. باژیان متذکر شد: به دنبال ایجاد راهکاری مناسب برای حل مشکل اسپانسرینگ و حامیان مالی هستیم تا نگرانی‌ها را در زمینه حمایت از تک ستاره‌های موجود در ورزش‌های انفرادی برطرف کنیم و اگر نتوانیم این مسئله را حل کنیم، می‌خواهیم صندوق یا حساب مشترکی را برای حمایت از ورزشکاران ایجاد کنیم که نقش اسپانسر را ایفا کند. مدیرکل بازرسی استانداری کرمان عنوان کرد: حدود 300 تا 400 طرح صنعتی پول‌ساز از محل آب و خاک کرمان در مجموعه استان فعالیت می‌کنند که تصور می‌کنم حمایت آنها از ورزش به اعتبارات آن‌چنانی نیاز نداشته باشد. وی خطاب به ابارقی نیز گفت: قطعاً با توجه به شناختی که از شما دارم، می‌توانید یکی از سکوهای مسابقات آسیایی را تصاحب کنید، البته این کار ساده و آسانی نیست و قطعاً با تمرین و تحمل سختی‌ها در این مسیر به موفقیت رسیده‌اید. همچنین محمد صنعتی، یکی از پیشکسوتان ورزش استان کرمان نیز در آیین بدرقه محمدحسین ابارقی دونده کرمانی عضو تیم ملی به مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی حضور داشت. =============== گزارش از: عباس آقاملایی عکس از: محسن رجب‌پور =============== انتهای پیام/80011/ذ40

93/06/23 - 18:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن