تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان در جلسه با سرخپوشان چه گفت؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: درخشان در جلسه با سرخپوشان چه گفت؟
حميد درخشان روز قبل با بازيکنان پرسپوليس صحبت کردو از آنها خواست با آرامش بيشتري در ميادين فوتبال و حتي خارج از ميادين در انظار عمومي و در رسانه ها حضور پيدا کند.

به گزارش "ورزش سه" مصاحبه انتقادآمیز مکانی در پایان دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان حرف و حدیث های زیادی را به راه انداخت، مصاحبه ای که خیلی ها گمان بردند درخشان در اولین گام این دروازه‌بان را چند هفته ای از حضور در تمرینات و مسابقات محروم خواهد کرد. اما درخشان روز قبل در درفشی فر بدون هیچ برخورد قهری بازیکنانش را فراخواند و از آنها خواست حرفه ای تر از این ها با مسائل برخورد کنند.

درخشان با بیان اینکه خیلی ها به او پیشنهاد دادند تا بازیکنان را ممنوع المصاحبه کند به شاگردانش اعلام کرد که آنها حرفه ای هستند و لزومی ندارد که او بخواهد مانع از گفت‌وگوی آنها با رسانه ها شود اما بهتر است آنها به عنوان بازیکنان پرسپولیس از خود مراقبت بیشتری کرده و اگر مشکلی وجود دارد با او، دستیاران و سرپرست تیم مطرح شود نه با مردم.

درخشان از سرخپوشان خواست تا حرفه ای گری خود را در عمل نشان دهند و ثابت کنند که لایق پوشیدن پیراهن پرسپولیس هستند. سرمربی پرسپولیس در این گفت‌وگو به مصاحبه سوشا مکانی نیز اشاره کرد و در حالی که سوشا در جمع بازیکنان نشسته بود صراحتا اعلام کرد که در خصوص این مصاحبه بزرگنمایی شده است وگرنه منظور این دروازه‌بان آن چیزی نبوده که برداشت شده است.

همین گفت‌وگو و جلسه ای که درخشان با بازیکنان برگزار کرد باعث شد تا سوشا مکانی در طول تمرین دیروز با روحیه بهتری فعالیت کرده و در کل به نظر می‌ رسد مشکلاتش تا حدی برطرف شده است.







حميد درخشان (سرمربي)پرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/23 11:46  تعداد بازدید: 9,963





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن