تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقات قهرمانی کاراته سبک شوتوکان GKA بانوان ایران در زنجان برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسابقات قهرمانی کاراته سبک شوتوکان GKA بانوان ایران در زنجان برگزار می شود زنجان - ایرنا - رییس هیات کاراته استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی کاراته سبک شوتوکان GKA بانوان نونهال و نوجوان ایران به میزبانی این استان برگزار می شود.


شهاب سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها 25 مهر سالجاری در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تیم های شرکت کننده به لحاظ سبکی بودن این رقابت ها هیچ محدودیتی در اعزام ورزشکاران ندارند، پیش بینی کرد قریب 400 کاراته کار دختر از استان های مختلف ایران در پیکارهای زنجان حضور یابند.
سلطانی با اشاره به اینکه این رقابت ها را قریب 35 داور زن قضاوت خواهند کرد افزود: شوتوکان GKA جزو سبک های پایه ای و فعال کاراته است و طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب و جذب کرده است.
رییس هیات کاراته استان زنجان گفت: "نرگس قربانی" نماینده سبک شوتوکان GKA در استان زنجان است و بانوان زنجانی از این سبک استقبال بالایی می کنند.
597/596


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن